Sveikos :)

SIMONA A. 

Sveikos :). Esu Simona (o tai jau manau supratot). Visai neseniai rašiau "Teenage Dreams" blog'ge (nuo sausio iki birželio), o dabar ir vėl sugrįžau. Nežinau ar yra žmonių, kurie mane dar atsimena, bet šiaip ar taip "Teenage Dreams" naujų skaitovų skaičius nuolat auga ir šiandien aš Jums vėl prisistatysiu kaip kažkada dariau tamsų sausio vakarą.

Keletas trumpų sakinių apie mane:


Ir čia esu aš :)
  • Šiuo metu man yra dvylika metų (gal galiu sakyti, kad trylika?) ir rugsėjo 11 dieną švęsiu savo gimtadienį;
  • Mėgstu skaityti (mylimiausia knyga - Jenny Downham "Kol dar gyva");
  • Dievinu rudens vakarus su geru filmu, drauge ir POPcorn'ų dėže;
  • Taip pat darau įvairius rankdarbius (kažkada su Simona Š. vedėm rubriką "Rankdarbių kampelis"), rašau istorijas;
  • Mėgstu keliauti ir manoji svajonių šalis yra visai čia pat - Prancūzija (ir Australija);
  • Esu "Thirty Seconds To Mars" šeimos narė, taip pat didelė Birdy, Jason Mraz, "Muse", "Daft Punk", Lanos Del Rey (ir dar daugelio kitų) fanė;
  • Tiesiog myliu šokoladą "Milką" ir kakavą;
  • Šiuo metu taip pat rašau ir savąjį blog'gą (http://manodebesys.blogspot.com/);
  • Esu žmogus, kuris visada yra už naujas pažintis, tad jei norėsite susipažinti ar šiaip pabendrauti - palieku kontaktus:
Facebook - Simona Alexandraviciute
El. paštas - simona.aleksandraviciute@gmail.com
Skype - simale2222
Instagram - swwagtokia

Šiam kartui tiek, 
gražių ir spalvotų rudens dienų,
Simona A.

5 Komentarai