Tiesiu pagalbos ranką Nr.1 '' Ką daryti, kad tavo blog'as taptų POPULIARUS?''

KĄ DARYTI, KAD TAVO BLOG`AS TAPTŲ POPULIARUS?

Labai greitai gavau pirmąjį klausimėlį, kuris mane tikrai sudomino. Ką reikia daryti, kad tavo blog'as, nesvarbu kokio turinio bebūtų, taptų populiarus?

Savo nuomonę aš išskirsčiau penkiais punktais. Pasižiūrėkime :

1. Turi būti aktyvi. Aktyvumas lemia didžiąją dalį tavo, kaip rašytojos, populiarumą. Ką reiškia būti aktyviai? Tai reiškia, kad į dieną mažiausiai turi atsirasti naujas įrašas.

2. Turėti charizmą. Žodis charizma (gr. χάρισμα „dovana“) dažniausiai naudojamas apibūdinant sugebėjimą žavėti ir paveikti žmones. Kad būtų vaizdingiau pateiksiu 2 nuotraukas, kuriose yra pasakymas, kad kažkas prasideda.


Tai gi, kaip matote pirmoje nuotraukoje labai trumpą pasisakymą, antroje plačiau išdėstytą mintį.Asmeniškai aš eičiau į antrą (neskaitant koks turinys).

Pateikime dar vieną pavyzdį.
Pirmoje nuotraukoje, asmeniškai man, yra šiek tiek per daug teksto, antroje tiek, kad būtų informatyvu, ir kad nepabostų skaityti.

Taigi išvada NE PER DAUG, BET IR NE PER MAŽAI.


3. Taisyklinga rašyba!!!! Manau, kad kiekvienas žmogus nenorėtų skaityti to kas parašyta su klaidomis.

4. Rašyti tai, kas patinka tau. Įsivaizduokime, kad man labai nepatinka dažytis, tai kaip aš galiu aptarinėti makiažą, jeigu aš pati jo nenaudoju, o traukiu informaciją iš interneto? Taigi, vienas iš kriterijų- rašyti tai, kas tau patinka. :)

5. Ir paskutinė savybė- vaizdingumas. Negailėk savo brangaus laiko ir blogui parinkti tinkamą foną(kad netrukdytų skaityti), rašant įterpti vieną kitą dainą, nuotrauką.

JEIGU BŪSI: AKTYVI, TURĖSI SAVO RAŠYMO STILIŲ IR NEGAILĖSI LAIKO, TAVO BLOGAS BUS POPULIARUS!

Svarbiausia nenuleisti rankų ir žinoti tikslą. Viskas ranka pasiekiama!

Laukiu daugiau jūsų klausimų - su mielu noru į juos atsakysiu !


Myliu, bučiuoju ir iki!
Jūsų mažoji psichologė Girmantė ^^




1 Komentarai

  1. Net nusijuokiau, kai pamačiau, kad ,,Paplepam?`` puslapis nufotkintas :DD
    Esu jame administratorė, bet post'as ne mano :)

    AtsakytiPanaikinti