Tiems, kas mėgsta muziką!

Sveiki. :) Kai geras oras už lango nedžiugina, mane labiausiai džiugina puodelis karšto kapučino ir '' Teenage Dreams''. Viliuosi ir jus pradžiuginti - šiandien su muzikos virtine. Kaip ir visada, klausysime dešimties skaitytojų pasiūlytų dainų ir rinksime geriausias. :) Pradžioje kviečiu pasižiūrėti, kokias dainas labiausiai palaikėte praėjusį kartą. :)

One Direction - More than this
Primadonna - Marina and The Diamonds
Nicki Minaj - Starships

Šį ketvirtadienį - nauji kūriniai, kurie nekantrauja būti išgirsti jūsų. Kviečiu šiltai įsitaisyti, pamiršti blogą orą lauke ir pasinerti į geros muzikos laviną kartu su manimi, Vilija ir ''Teenage Dreams''! :)

1 DAINA
Dj Neonilin - 015 (I'm a Bitch) Just Dance v4.0



Lemon parašė man į el.paštą savo siūlymus ir štai - jos siūlomos dainos čia. Pirmoji jos siūloma daina man ne itin patiko... Net nežinau kodėl. Youtube komentaruose yra labai geras komentaras ''Good shit''. Iš tiesų, suklausiau. Namuose sėdint man ši daina nesukėlė jokių emocijų. Galbūt kur nors tarp draugų jausčiausi kitaip. :)

2 DAINA


Pimp Schwab - Все что нас не убивает (original mix)



Dar vienas Electro stiliaus Lemon pasiūlymas. Šitas variantas šiek tiek labiau priimtinesnis. Taip jau yra, kad nesu labai didelė rusiškų dainų gerbėja - tik viena kita daina atsiranda mano MP4. Ši taip pat vietos mano grotuve nenusipelnė - antrą kartą jos nebeklausyčiau. Bent jau ne šiandien.

3 DAINA
Tautinis brandas - Džiaukis vasara



Neda kviečia džiaugtis vasara! Iš tiesų tikrai bus kuo džiaugtis, jei oras bent šiek tiek pasitaisys ir apdovanos savo šiluma! O lietuviškos dainos ir liks lietuviškomis - bent jau man tokie kūrinai labai susiklauso per miesto šventes, kuomet visiškai nesvarbu ką groja ir apie ką dainuoja... Tuomet svarbu tik gera nuotaika ir dar geresnė kompanija. Tokią kompaniją tikrai turiu, todėl tik belieka laukti progos ir džiaugtis vasarą!

4 DAINA

Jason Mraz- The woman I love



Živilės siūloma daina - lyriškai rami ir nepaprastai svaiginanti. Mėgstu Jason Mraz, nes pastarasis sugeba žmones papirkti savo muziką, savo dainomis, balsu, žodžiais... Galbūt net gi pačiu savimi. Ši daina tikrai manęs nenuvylė ir puikiai įsiliejo į mano mintis.

5 DAINA
One Direction - One Thing




Dainą siūlo Monika. Jau žinau, jog ši daina tikrai atsidurs TOP 3-uke - mūsų blog'e kaip niekur daug 1D fanių. :) Savo nuomonę apie One Direction sakiau jau ne kartą, kadangi tai nėra pirmoji daina, kurią man siūlote. Ši - vėl kažkuo žavinti, bet asmeniškai man greitai pabostanti.

6 DAINA
One Direction - What Makes You Beautiful



Dar viena Monikos siūloma daina. Vėl gi One Direction ir man kyla įtarimas, ar aš jos jau neaprašinėjau, kadangi visos dainos man daug maž vienodos. :D Ši nėra kažkuo labai ypatinga, t.y. išsiskirianti iš kitų. Klausau, išjungti nesinori, o tai jau gana geras ženklas.

7 DAINAMandinga- Zaleilah



Dar vienas Monikos pasiūlymas - šį kart man labai patinkantis! Rumunai Eurovizijoje buvo vieni iš didžiausių mano favoritų, nes ši daina užkrečia gera nuotaika! Net ir dabar pasigarsinau savo kolonėles, nes ši daina visada pakelia man nuotaiką - šiandiena buvo ne išimtis. :) Klausyčiau ją ir klausyčiau.

8 DAINA
Adam Lambert - Never Close our eyes



Monika siūlo pasiklausyti Adam'o. Juokingai gavosi su šita daina. :D Žiūrėjau kažkurios iš viršuje jau pasiūlytų dainų klipą ir apačioje rodė šios dainos nuorodą. Taip mintyse galvoju : '' Kodėl niekas šitos nepasiūlo?''. Paskui žiūriu, Monika siūlo. Mh, gal ir nieko. Pati daina - kabina. Galbūt ji ne tokia, kokios tikėjausi, bet vis tiek kabina.

9 DAINAOne Direction - Save You Tonight



Manyčiau tuoj bus galima šią rubriką vietoj ''Muzikos pasaulio'' vadinti ''One Direction pasauliu'' :D. Anonimas vėl siūlo klausytis One Direction vaikinukų. Vis dar tikiuosi, jog greitai visos jų dainos bus pasiūlyt, nes net neįsivaizduoju ką vl pasakyt. Man kažkodėl visos jų dainos vienodos, ką jau padarysiu. :D

10 DAINA
JLS - Proud



Mūsų vakaro dešimtuką užbaigs Jusyzynute, kuri lyg žinodama pasiūlė dainą, kurios man dabar labiausiai ir reikėjo. :) Subtilu, gana kuklu, bet taip prasminga... Tokios dainos taip stipriai įkrenta į širdį ir paliečia pasamonę, kad atrodo, ir gyvenčiau besiklausydama tokios melodijos...

* * *

Tokios dainos šiandien. Manau šis dešimtukas yra vienas iš prasčiausių, bet tikiuosi, jog atsirado daina, kurią jūs klausėte su malonumu. Dabar pats laikas už ją ir balsuoti.




Primenu, jog savo mėgstamiausias arba klausomiausias dainas galite išvysti šioje rubrikoje! Siūlykite savo dainas mums tiesiog komentaruose parašydami dainų pavadinimus arba įdėdami youtube nuorodas. :)

O su manim šiandieną dar tikrai susitiksite. Ir ne kartą. :)










8 Komentarai

  1. Ohh noo, ohh fuck, mirsiu :D yra 1D trys dainos, o galima tik 1.. :(((( :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. Monika, visiškai tau pritariu :D

    AtsakytiPanaikinti
  3. siūlau SEREBRO - Мама Люба :D

    AtsakytiPanaikinti
  4. Šitas dešimtukas ne man. Nepatinka, pati nežinau kodėl. :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Siūlau:
    Snow Patrol – Called Out In The Dark
    Coldplay – Fix You.

    AtsakytiPanaikinti
  6. Tikrai šis 10- ukas pats prasčiausias :D

    O aš siūlau:
    http://www.youtube.com/watch?v=WyK_82zrfTY
    _________________________
    Evelina

    AtsakytiPanaikinti
  7. Daaaug 1D. Sunku išsirinkti vieną dainą. :D
    Pradžioje kiek nuliūdino, kad dauguma Electro muzika...
    Siūlau :
    Eurovizijos dainas:
    Loreen - Euphoria
    Ivi Adamou - La la love
    Eleftheria Eleftheriou - Aphrodisiac
    Na, ir vieną iš mano mėgiamų..:
    Tulisa -We are young

    AtsakytiPanaikinti
  8. Aš dar siūlau
    One Direction - torn
    One Direction - total eclipse of heart
    One direction- forever young:D
    Donkeyboy - silver moon
    THE WANTED - chasing the sun
    Demi Lovato - give your heart a break
    Linkin park - burn it down
    Cheryl - call my name
    One direction - moments
    One Direction - gotta be you

    thats all šiam kartui:DD

    AtsakytiPanaikinti