Tiems, kas mėgsta muziką!

Sveiki! Šią trečiadienio popietę prieš einant mokytis rusų kontroliniam, kai lauke toks gražus oras rašau jums aš - Vilija. Esu gana nusivylusi, kad komandoje turiu 8 rašytojas ir administratorę Moniką, bet blog'as kelias dienas buvo vienišas. Ačiū Živilei ir Neringai, kad bandėt, taip pat Akvilei, nes mačiau, jog juodraštyje jau ruoši straipsnį. Reiškia aš negaliu atsipalaiduoti - ką gi, kadangi TD išlaikyti noriu, rašau jums. :)

Siūlau pamiršti visiems blogas nuotaikas ir pasinerti į muzikos liūną kartu su rubrika ''Tiems, kas mėgsta muziką!''. Nieko nelaukusi pasakau, jog geriausiai įvertintomis dainomis praėjusį kartą tapo :

One Direction - I want
Soliaris - Saulę lūpomis užpūsk
Fly project - Mandala

Šiandien siūlau klausytis naujo 10-uko. Dainas mums, kaip ir visada siūlo TD skaitytojos. :) Pasigarsinam kolonėles ir keeeeeeliaujam!

1 DAINA
Primadonna - Marina and The Diamonds



Pirmoji Gabrielės siūloma daina. Galiu pasakyti - dešimtuką pradėjome su tikrai bent jau man, įdomia ir iš tiesų gražia daina. Iš pradžių atrodė per daug keista, bet nuo 0:30 sekundės nuomonę pakeičiau į labai gerą. :) Manyčiau reiks siųstis į kompiuterį.

2 DAINA
Junior Caldera - Lights Out (Go Crazy) ft. Natalia Kills & Far East Movement



Antroji Gabrielės pasiūlyta daina. Lengvai susiklauso šitas gabaliukas - daina negirdėta, todėl klausiau ausis ištempusi ir man paliko teigiamą šypseną. :)

3 DAINA
Loreen - Euphoria



Paskutinis Gabrielės pasiūlymas - puikiai visiems žinoma arba ausies krašteliu girdėta Švedijos atstovės Eurovizijoje daina. Kaip tik rytoj, ketvirtadienį galėsime ją išgirsti tiesiogiai iš Azerbaidžiano, Baku, kuriame dainuos ir Lietuvos atstovas D.Montvydas. Jei apie dainą - priklauso nuo nuotaikos. Šiaip dažniausiai man ji patinka, bet šiandien norėjau kažko kitokio, todėl greitai išjungiau.

4 DAINA
One Direction - More than this



One Direction grupės gerbėjos pasiūlyta daina. Būtent tokia, kokios man dabar ir norėjosi - rami, svaiginanti, nevarginanti, leidžianti atsipalaiduoti. Man atrodo griebsiu ją į pagalbą, kai mokysiuosi rusų.

5 DAINA
Nicki Minaj - Starships



Savo siūlymų seriją pradeda aktyvi šio blog'o skaitytoja Evelina. Daina prasidėjo gana linksmai, bandė užkrėsti... gera nuotaika? Galbūt, bet man didelio įspūdžio nepaliko. Lengva, pop'sinė dainelė - galbūt kitą dieną įsijungsiu ir paklausysiu antrą kartą. :)

6 DAINA
Christopher S. - Star



Antrasis Evelinos pasiūlymas. Po keliasdešimties sekundžių atgaminau, jog šią dainą kažkur jau buvau girdėjusi. Vėl gi ypatingų jausmų nesukėlė, bet klausosi gan lengvai - laikas pralekia labai greitai.

7 DAINA
Dj Alex.R - Never be alone



Sekanti Evelinos siūloma daina privertė mane nusišypsoti. Pažįstamas balsas, melodija, garsai... Smagu girdėti kažką tokio, ką jau esi klausęs seniai ir esi pamiršęs. Daina, kuri pakėlė man nuotaiką.

8 DAINA
David Guetta - Turn me on



Dar vienas Evelinos pasiūlymas. David Guetta niekada nenuvilia, o Nicki Minaj čia tikrai nepamaišė. Galbūt apibūdinimas '' eilinis popsinis kūrinukas '' čia ir netikrų labai realiai, bet kažkas panašaus.

9 DAINA
Demi Lovato - Give your heart a break



Evelina siūlo pasiklausyti Demi Lovato! Jos pasiūlymu aš labai patenkinta, kadangi Demi dainos man labai labai labai patinka - gana ramios, bet nenuobodžios. Leidžia apmąstyti ir širdelėje palieka kažką TOKIO, kas priverčia spausti replay mygtuką dar kartą. Super. Bent jau man.

10 DAINA
Demi Lovato - Skyscraper



Paskutinis Evelinos pasiūlymas. Evelina, aš tave myliu!!! Pati tobuliausia daina, kokią esu girdėjusi. Viena iš mano mėgstamiausių - tokių, kurias galiu klausyti milijoną kartų. Myliu Eveliną, kuri leido išgirsti šią dainą dar kartą, myliu Demi už tokį nuostabų, jausmingą kūrinį... Labai. Labai labai labai. Netelpu savam kailyje, kaip dievinu šitą dainą.

* * *

Tokias 10 dainų šį trečiadienį siūlo jums išgirsti TD skaitytojos. Tikiuosi, kad radote jums patinkančių, seniai girdėtų dainų. Pats metas balsuoti už geriausią.




Primenu, jog komentaruose galite siūlyti sau labiausiai patinkančias ar šiaip dažnai klausomas dainas tiesiog parašydami jų pavadinimus arba įkeldami youtube nuorodas. :)

Ačiū už sugaištą laiką.




10 Komentarai

  1. 1D more than this:d ji gavo mano balsą. ♥

    AtsakytiPanaikinti
  2. Mano balsą gavo taippat More than this :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Balsavau už One direction - More than this
    Siūlau:
    Mandinga - Zaleilah (iš eurovizijos, myliu šią dainą ♥)
    Michel Telo - Bara Bara Bere Bere (nėra labai nauja, bet..)
    Buranovskiye Babushki - Party For Everybody (dar viena eurovizijos daina):DD
    daugiau pasiūlymų kaip ir neturiu. :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Balsavau uz daina TURN ME ON.

    Siulau sias dainas:

    1)http://www.youtube.com/watch?v=4TV_128Fz2g

    2)http://www.youtube.com/watch?v=lf3vDdPFWyA

    3)http://www.youtube.com/watch?v=KrQb8JIDCxM&feature=related

    4)http://www.youtube.com/watch?v=oYDDiqhhzbQ&feature=relmfu

    AtsakytiPanaikinti
  5. Siūlau:
    Ivi Adamou- La La Love
    Tooji- Stay
    Jedward- Waterline

    Kol kas tiek ;)

    AtsakytiPanaikinti
  6. http://www.youtube.com/watch?v=cjWNckjaRWQ&feature=related
    Megstamiausia daina :D

    AtsakytiPanaikinti
  7. Patiko man šis 10-ukas :) Labai lengvai susiklausė :D

    AtsakytiPanaikinti
  8. Šitas manau vienas iš geriausių dešimtukų :)
    Siūlau: http://www.youtube.com/watch?v=uiUAq4aVTjY

    AtsakytiPanaikinti
  9. Siulau daina: Bara Bara Bere Bere :) Va ta tai tasko :D

    AtsakytiPanaikinti
  10. siulau: 1. http://www.youtube.com/watch?v=60vtOcjLars&feature=g-like
    2. http://www.youtube.com/watch?v=V-PHM1ksXNM&feature=g-like
    3. http://www.youtube.com/watch?v=8UWqJJdYCls&feature=g-like
    4. http://www.youtube.com/watch?v=wMpslm7Pnfk&feature=context-gal

    AtsakytiPanaikinti