Tiems, kas mėgsta muziką!

Su jumis vėl Vilija ir nieko nelaukusi norėčiau jums pristatyti naują/seną savo rubriką TD blog'e, kurią prisimins tie, kurie skaitydavo SIBY blog'ą.

Kiekvienas iš mūsų savo arba nevisiškai noru klausomės muzikos. Vieni turi išskirtinį savo muzikos skonį, pvz. metalą, o kiti klauso tai, kas groja per radiją arba ant facebook'o sienos užkelia draugai. Visiems muzikos mėgėjams ši rubrika bus tikra atgaiva, kadangi šioje rubrikoje skambės įvairių stilių muzika, nes.... dainas siūlysite jūs patys, mielieji! Jūsų mėgstamiausių/klausomiausių dainų pavadinimus arba youtube nuorodą rašykite šio pranešimo komentaruose ir kitą kartą savo dainą pamatysite čia!

O šiandieną dainas rinksiu nuo savo facebook'o sienas - pažiūrėsim, kokią muziką klauso mano veidaknygės draugai. :) Pasigarsinam kolonėles ir pasiruošiam 10-čiai dainų, kurias privalo išgirsti visi mėgstantys muziką!

1-OJI DAINA
Carly Rae Jepsen - Call Me Maybe



Pirmoji daina, kuria šiandieną pasidalino viena mano draugė - tikriausiai daugumai puikiai žinoma ir daug kartų girdėta daina. Bent jau man ji tikrai patinka ir ruošiuosi įsikelti į savo MP4 grotuvą, kadangi tai daina, kurią klausydama net to nenorėdama pakeli savo lūpų kampučius aukštyn. :)

2-OJI DAINA
DJ Eddy-N Feat. IVA & Heat - Be Free



Daina dalinasi vaikinas. Iš pradžių pamaniau, kad bus kokia sunki daina, bet išgirdus melodiją tas mintis nustūmiau į šalį. Daina vėl gi stebuklingomis jėgomis apkrečia gera nuotaika ir tikrai labai lengvai susiklauso. Vakarui - kaip tik.

3-OJI DAINA
Emeli Sande - Next to Me



Tik išgirdusi melodiją nusišypsojau - natos tikrai girdėtos. Labai gerai susiklausė atlikėjos balsas - kažkuo paslaptingas, banguotas... Dainos negalėčiau klausytis dažnai, bet kaip vienam kartui - visai nieko, nes vėliau pabostų.

4-OJI DAINA
The Lonely Island - Motherlover (feat. Justin Timberlake)



Jau pirmos dainos sekundės mane užkrėtė gera nuotaika, po velnių! Melodija trykšta energija ir tos kelios minutės praėjo be galo greitai. Tokios dainos puikiai pagerina nuotaiką ir savijautą - nenuvylė, tikrai nenuvylė.

5-OJI DAINA

Far East Movement - Live My Life ft. Justin Bieber



Pirmoji mintis - ne kažkas. Vėliau supratau, jog šitą melodiją tikrai esu kažkur girdėjusi ir ramiai atsipalaidavau. Iš tiesų klausyt galima, bet manęs nesužavėjo... Per daug vienoda ir ištęsta.

6-OJI DAINA
Jessie J - Domino



Oo, va šita daina man labai patinka! Seniau žiauriai ją klausydavau, o dabar vėl išgirdusi negalėjau nesišypsoti - man čia viskas labai patinka. Atlikėja, jos balsas, melodija, idėja. Viskas! Tik imk ir klausykis.

7-OJI DAINA
Beyonce - Love On Top



Dauguma Beyonce's dainų man tikrai patinka. Ši - nevisiškai mano skonio, gana lėtoka. Žinoma, visus trūkumus užglaisto nerealus atlikėjos tembras... Antroje dainos pusėje pakeičiau savo nuomonę - daina visai nebloga, bet po kelių kartų pabostų.

8-OJI DAINA

Cobra Starship: You Make Me Feel... ft. Sabi



Ir vėl girdėta, klausyta daina. Iš manęs labai daug pagyrų ji nesulauks - daina kaip daina, neužkabino ir tiek. O kai neužkabina, nieko ir nepakeisi.

9-OJI DAINA
Katy Perry - Part Of Me



Pradžioje maniau, kad visiška nesamonė. Dainos eigoje tai pasitvirtino. :D Žinoma, tai tik mano nuomonė, bet antrą kartą tikrai jos nebeklausyčiau...

10-OJI DAINA
Justin Bieber - Boyfriend



Ir paskutinė šio 10-uko daina... gana populiari, viena iš naujesnių J.B. dainų. Iš tiesų kol jos neišgirdau, maniau, kad Bieber'is nieko gero ir neturės niekada, bet ši daina man... jei galima sakyt, patiko. Paprasta, bet neprasta. Žavinga, keista, kerinti. Klausiau ir antrą kartą - tai geras ženklas.


Tai tokį 10 dainų mišinį išgirdote šį vakarą ir aš tikiuosi, kad kuri nors daina jums patiko. Būtent kuri ir papasakokite mums, pasirinkdami dainos pavadinimą žemiau esančiame poll'e. ;)




Tikiuosi jums ši rubrika patiks ir toliau. Žinoma, lauksiu jūsų dainų siūlymų komentaruose - jas aptarsiu kitais kartais. Siūlydami nepersistenkite - siūlykite maždaug 3-4 arba mažiau dainas, rašydami jų pavadinimus arba dar geriau - įkeldami youtube link'ą. :)

Na, o komentaruose taip pat išsakykite savo nuomonę apie šias dainas - kurios patiko, kurios ne ir ką keisti/nekeisti aptarinėjant dainas? :)

Ačiū, kad skaitėte.
Jūsų Vilija. ;}*

7 Komentarai

  1. Na visgi pabalsavau už Call me maybe. :D Nebloga ta daina, man patinka, bet ji mane erzina, kad m1 ji pirma :D o šiaip patiko :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. http://www.youtube.com/watch?v=ZlTo9YkGS7I
    http://www.youtube.com/watch?v=5smYxLGwL-A
    Ir
    http://www.youtube.com/watch?v=1OfsZyYPLoI
    Tikiuosi patiks.;)

    AtsakytiPanaikinti
  3. http://www.youtube.com/watch?v=opA_0z-K92g

    http://www.youtube.com/watch?v=zgEKLhvCCVA

    Mano mėgstamiausios :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. http://youtu.be/3P06kyFpIQU

    http://youtu.be/qvNHUYI2Rxo

    smagios dainikes :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Nelabai man ši rubrika... Bet čia tik mano nuomonė. :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Daugiau tokiu rubrikų! ;))

    AtsakytiPanaikinti