Sveiki!

Sveikinuosi su visais, kurie šiuo metu atsivertė naują, ką tik iškeptą naują blog'ą - žurnalą paauglėms merginoms - ''Teenage Dreams''!

Labai džiaugiuosi, kad čia užsukote ir tikriausiai pradžioje turėčiau šiek tiek supažindinti su savimi - pirmąja administratore, mergaite, kuri sugalvojo sukurti visą šitą blog'ą.

Esu Vilija, Vilija Jankūnaitė, kurią facebook'e galite susirasti be proto lengvai ir visus tikrai priimsiu. Esu labai labai jauna, bet kaip ir visuose savo prisistatymuose pabrėšiu, jog esu jauna ne pagal amžių, jog man tik 14-olika... Esu jauna pagal savo mintis, veiksmus, kalbas... Pati save laikau grynu gryniausiu vaiku, nes man patinka Kalėdos, įvairūs žaidimai ir tie patys vaikai, kurie kitiems suaugusiems taip nusibosta... Mano namai - šiaurinėje Lietuvos pusėje, Panevėžio apskrityje, Rokiškio rajone, be galo jaukiame ir man daug reiškiančiame kaimelyje Pandėlyje. Esu gana užimtas žmogus, nes noriu išbandyti viską - vaidinu, 7 metus lankiau dainavimo studiją, esu moksleivė ateitininkė, mano pažymių knygelėje - apstu 10-ukų, turiu daug gerų draugų, be galo mėgstu žaisti futbolą ir tinklinį, žiūrėti - krepšinį.

Rašymu susidomėjau jau tikrai labai seniai. Seniau rašydavau istorijas videogagoj'e video formatu, galiausiai perėjau ir į blogspot'ą. Visai netyčia užtikau ir tokius blogus kaip SNT, SNP, SN'SS, SNA ir daugumą kitų, kuriuos, tikriausiai prisimena tikrai nedaugelis. Pati maždaug prieš metus rašiau be proto garsiame blog'e SIBY, kuriame maždaug po 10 mėnesių tapau ir administratore. Koją man pakišo skaitytojų neaktyvumas, vasara, rašytojų komandos nedarnumas.



Du vakarai, praleisti iš tiesų nostalgiškai skaitant senus SIBY straipsnius privertė susimąstyti, jog po tiek laiko aš tikrai pasiilgau rašymo, pasiilgau savo straipsnių, dėl kurių taip stipriai stengdavausi ir aukodavau savo laiką. Pasiilgau kiekvieno gero ar blogo komentaro, kurių SIBY'e buvo tikrai ne saujomis...

Visi šie jausmai vis dėl to mane nugalėjo ir šiandien aš jau rašiau savo senų laikų kolegei Monikai, su kuria patyrėme ir gerų, ir blogų įspūdžių tų blog'ų laikais... Monikai sutikus visą vakarą galvojome mūsų naujam kūdikiui pavadinimą, kurį sugalvoti padėjo.... Vitalija Stonkutė! Labai labai didelį ir padėkos pilną AČIŪ tariame tau, Vitalija, kad prisidėjai prie šio blog'o atsiradimo.

Teenage Dreams - gana dviprasmiškas pavadinimas. Išvertus į lietuvių kalbą - paauglės svajonės. Manyčiau kiekviena paauglė, mergina, mergaitė turi savotiškų svajonių - vienos svajonė galbūt yra nauji, raudono atspalvio bateliai, kitos - neapsakomai gražus vokiečių aviganis, trečios - geri pažymiai. Šiame blog'e mes, rašytojos, kurių vėliau atsiras tikrai daugiau rašysime apie visoms paauglėms rūpimus dalykus. Ko tik nerasite TD blog'e - muzika, šokiai, vaikinai, rankdarbiai, filmai, mada ir taip toliau... Tikrai neišvysime ir vaikinų - kviečiame užsukti, jei čia rasite tai, kas jums įdomu. :)

Tikiuosi, kad neapvilsime jūsų ir ilgai gyvuosime, džiugindamos jus savo straipsniais. Vėliau paskelbsiu ir rašytojų atranką, į kurią šansą turės kiekvienas!

Iki greito susimatymo ir labai ačiū, kad užsukote!
Jei jums čia patinka, kviečiame tapti sekėjais ir komentuoti!

Nuo šiol,
Jūsų Vilija. ;}*

1 Komentarai