Tokia jau aš :)

Sveiki!

Džiaugiuosi galėdama prisidėti prie šio blog'o rašytojų komandos. Pamačiusi savo vardą prie išrinktųjų, nepatikėjau - juk tikriausiai aš ne vienintelė Akvilė pasaulyje? Bet gavusi kvietimą be galo nudžiugau ir nekantrauju pradėti rašyti - turiu begales minčių ir tikiuosi pavyks jomis sudominti skaitytojas :)

Bet pradžiai šiek tiek apie save - Aš Akvilė, man 14 metų, turiu daug pomėgių - labai mėgstu skaityti, piešti, gaminti maistą, sportuoju ( žaidžiu lauko tenisą ir krepšinį ) ir šiek tiek dainuoju, bet didžiausias mano pomėgis - rašymas. Ką rašau? Rašinius įvairiomis temomis, straipsnelius, istorijas...

Kokia aš?

Esu gana lengvo charakterio, linksma,draugiška, nekonfliktiška ir pasitikinti savimi. Tačiau esu šiek tiek perfekcionistė, nemėgstu pralaimėti ir kartais būnu labai nenuspėjama :D

Apie ką rašysiu šiame blog'e?

Čia rašysiu straipsnelius įvairiomis temomis - dalinsiuosi grožio patarimais, lengvais receptais, naujienomis apie žvaigždes,rašysiu apie įdomias knygas, filmus, apie tai, kaip atnaujinti senus drabužius, ką veikti kai būna nuobodu, taip pat, kadangi mėgstu keliauti, rašysiu apie įdomias ir lankytinas Lietuvos ir pasaulio vietas... Žodžiu rašysiu apie tai kas būtų įdomu jums ir man pačiai, o pirmųjų mano straipsnių sulauksite jau visai greitai :)

Jeigu norėsite su manimi susisiekti - mano el. paštas: akvilkunke@gmail.com

Iki :)


1 Komentarai

  1. Labas, Akvile. ;)

    Didžiulės tau sėkmės, tikiuosi visus mus pritrenksi. :) Nekantrauju susipažinti. :)

    AtsakytiPanaikinti