Rytą paskelbus apklausą ar norit mano nuotraukų, apklausa parodė, kad dauguma nori. Na ką, teks man save parodyt;D Pamatę ir atpažinę gatvėję nesidrovėkit užkalbint!
Na štai mano kelios nuotraukos:
Pati naujausia nuotrauka. Ją dariau vakar ar užvakar. Čia tokia kokia aš dabar;)



Nuotrauka Paryžiuje...

Tai pat Paryžiuje






























Na va, pamatėt mane;D Būtų malonu sulaukt atsiliepimų  apie nuotraukas,
kuri graži kuri ne ir pan. Ir ar iš vis esu graži jūsų nuomone;)

Tai va, ačiū kad žiūrėjot,
Neringa;*









6 Komentarai

  1. Hm... Manau, kad biškutį neįtemą...
    Ir ką aš žinau... Ne mums vertint graži tu ar ne, na ta prasme ne blog'e tai vertint. Man čia pasirodė kaip kokiame pažinčių portale. Na jei to neskaitytume, tai man pritrūko kažko... Kažko, na tarkim apie tave, kad ir tą pačią kelionę aprašyt... Man tikrai nepatiko ir atleisk man už šiuos žodžius.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Nu jau tikrai, nepatiko čia man ;/

    AtsakytiPanaikinti
  3. Nesąmonė... Iki šiol nesulaukėm nė vieno įdomaus straipsnio iš tavęs. Nusivyliau.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Tiesiog komentaruose skaičiau, kad yra norinčių kad įkelčiau savo nuotraukų. Visos rašytojos jau buvo įkėlusios, tad manau atėjo laikas ir man;) O straipsnį dabar kaip tik rašau, tikiuosi patiks:)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Na, aš neįkeliau savo foto ir nekelsiu. Dar ko.. Atėjau čia rašyt, o ne kad į mane pažiopsotų visi. :DD

    AtsakytiPanaikinti