"Prie kavos puodelio"

Sveiki! Aš ir vėl čia! Kol stovėjau po gaivinančio vandens srove galvojau apie TD. Į galvą šovė nuostabi mintis (bent jau pirmomis sekundėmis ji taip atrodė) sukurti galimybę kiekvienam iš jūsų duoti interviu. Manau, kad kiekvienam skaitančiam iškilo klausimas "apie ką???" O temų yra begalybė!!! Pvz.: "Mano nenutrūkstamos draugystės istorija" "Nuostabios vasaros receptas" "Visada esu išsiskyrusi iš minios" "Nuotaikingiausia mano istorija" "Nepasidavimas kitų įtakai" ir dar milijonai temų.
Jeigu tavo galvelėje jau kirba mintys apie interviu tau REIKIA:
1. Parašyti laišką į mano el paštą (drambliuuuke@super.lt), kuriame būtų vardas, metai ir apie ką norėtum rašyti. Pavyzdys:
Sveiki, aš esu Elena man 12 metų, norėčiau, kad paimtum iš manęs interviu apie piešimą, aš jau 4 metus lankau dailės mokyklą, žadu studijuoti kažką su menais. :)
2. Laukti mano atsakymo.
3. Kas toliau seks matysi savo el pašte. :)


Taigi, susitiksime prie kavos puodelio!
Gero vakaro!

0 Komentarai