Naujoji rašytoja Neringa!

Sveiki VISI!
Na man pasisekė ir buvau tarp atrinktųjų rašytojų! Labai labai beprotiškai džiaugiuosi!
Taigi, kad su jumis sutarčiau puikiai (ko labai noriu), manau pirmiausia reikia sužinoti apie mane.
Aš Neringa, man 14 metų, bei gyvenu Vilniuje.
Ką mėgstu veikti?
Laisvalaikiu skaitau knygas, važinėjuosi dviračiu, būnu su draugais, ir aišku - rašau! Labai mėgstu rašyti mokykloje rašinius, straipsnius. Esu vieno internetinio puslapio jaunoji žurnalistė, rašau straipsnius jaunimui įdomiomis temomis; kelionės, laisvalaikis, jaunimo veikla ir pan. Susitinku su įdomiais ir žymiais žmonėmis, tad jei kas liečia šias temas, galit drąsiai klausti patarimo!:)
Nuo kada rašau?
Na, tikriausiai nuo pirmos klasės. Kai tik pradėjo reikėti rašyti rašinius. Man jie sekėsi visuomet gerai.

Kuo dar užsiimu?
Lankau muzikos mokyklą, bei platinu kosmetiką.

Na va. Papasakojau šiek tiek apie save, jei iškyla klausimų, pastabų, patarimų, ar tiesiog norit pagirti - man tai labai svarbu! Lauksiu laiškų neringa.kev@gmail.com arba komentaruose! Tad tikiuosi mums puikiai seksis sutarti!

4 Komentarai

  1. kokią kosmetiką platini?

    AtsakytiPanaikinti
  2. Sėkmės, Neringa! Tikiuosi, kad mūsų nenuvilsi :)*

    AtsakytiPanaikinti
  3. Sveika, Neringa. :) Tikiuosi puikiai sutarsim - pasikviesk mane į fb Vilija Jankūnaitė arba skype vilyte9, laaabai noriu susipažinti. :)

    Didžiulės tau sėkmės! Nekantrauju pamatyti ką sugebi!

    AtsakytiPanaikinti