Nauji žodžiai jūsų skaitymo akiratyje.

Sveiki, taigi, kaip matote esu naujo rašytoja šiame bloge. Iš ties labai malonu, kad mane priimė į šią kompaniją, jau pasibaigus rašytojų konkursui. Ačiū!
Dabar turėčiau papasakoti ką nors apie save, tačiau to daryti nemėgstu, nes manau, kad yra įdomesnių ir geresnių temų kalbėjimui, skaitymui ir diskutavimui, nei mano gyvenimas.
Apie save galiu galbūt pasakyti tik tiek, kad esu aštuoniolikos metų abiturientė, kuri bandys savo gyvenimą sieti su mediciną. Jus bandysiu džiuginti ir sudominti rimtomis temomis, gal būt kartas nuo karto kokiu nors interviu, tikromis istorijomis ir patarimais. : ) Tikiuosi, kad mano rašyti straipsniai jums patiks. Iš karto pasakysiu, kad dėl to, jog esu abiturientė (ne veltui tai paminėjau) nerašysiu straipsnių taip dažnai, po kelis į dieną, arba kiekvieną dieną, kaip kitos merginos, bet kai rasiu laiko ir turėsiu kokių minčių tikrai parašysiu. Pažadu. Pažadų niekada nelaužau.
Manau, kad šiam kartui tiek, ir jau šiandien bandysiu iš raidžių sudėtį žodžius, kurie sudarytų rišlų tekstą, kuris jus sudomintų ir būtų naudingas.
Pamiršau pridurti, kad man labai patinka bendrauti ir diskutuoti, ir naujos pažintys, taip, kad jei kas nors norit, visada lauksiu jūsų pasibeldimo į mano kibernetinę erdvę. O mane galite rasti čia:
Skype: zivilee288
el.paštas : mergyte832@gmail.com
blogas: http://whenuaregone.blogspot.com/
Nebijokit, aš nesikandžioju, o ir piktų šunų neturiu. : )

Visada jūsų ir visada su jumis, Zou. ^^

6 Komentarai