Nauja rubrika ''Apranga pagal Viliją!''

Dar kartą sveikinuosi su jumis gana vėlyvą vakarą, kas man nebūdinga, bet taip išėjo, jog kelioms minutėms prisėdus prie kompiuterio mane pagavo noras pristatyti jums naująją mano rubriką ir, žinoma, paskelbti registraciją į ją. :) Todėl nieko nelaukusi trečiadienio vakarą kviečiu visus susipažinti su naujausia administratorės Vilijos rubrika ''Apranga pagal Viliją!''


KAS PER RUBRIKA?


Jau pats pavadinimas pasako, jog rubrika bus apie drabužius... Šioje rubrikoje aš kursiu derinukus jūsų pasirinktomis temomis. Iš tiesų madų žinovė esu nekokia, bet visgi kodėl nepabandžius ir galbūt kam nors nepagelbėjus... Kaip sakoma, mokysiuosi. :)

AR AŠ GALIU DALYVAUTI?


Taip, dalyvauti joje galės visos - ir jaunesnės, ir vyresnės merginos. Jums tik reiks užsiregistruoti. Klausimas kaip? Tiesiog komentaruose reiks parašyti savo vardą, amžių ir temą, kuria turėčiau kurti derinuką. Pavyzdžiui, nežinote ką galėtumėte rengtis rytoj į mokyklą? Rašote komentaruose pvz. Simona 15m. Kasdienė diena mokykloje ir jūs jau užsiregistravę! Kelių dienų bėgyje TD blog'e išvysite mano pasiūlymus ta tema - ką galima rengtis. Iš tiesų temos gali būti įvairių įvairiausios - ėjimas į kiną su vaikinu, diskoteka, iškyla, šuns vedžiojimas, pasibūvimas su giminėmis, šeimos šventė, draugės gimtadienis ar paplūdimys... Viskas priklausys tik nuo jūsų!

NUO KADA GALIMA PRADĖTI?


Pradėti? Nuo dabar! Aš pasiryžusi jau rytoj startuoti su rubrika ''Apranga pagal Viliją'', jeigu jūs tik susidomėjote! Rašykite savo užsakymus man komentaruose - vardas, amžius, tema ir jau dvi pirmosios rytoj išvys mano pasiūlymus jų pasirinkta tema!

Todėl nedelsk - rašyk savo vardą, prisimink kiek tau metų ir pamąstyk, į kokią vietą eidama ilgiausiai galvoji kaip rengtis? Greit rašyk ją į šio pranešimo komentaruose ir viskas bus išspręsta!

Be proto laukiu jūsų užsakymų. :)
Ačiū už sugaištą laiką.

Gražios nakties,

8 Komentarai

  1. Brigita, 15 m. į vakarėlį bei į gamtą.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Rugilė, 13m. Kiekvieną dieną suku galvą ką rengtis į mokyklą, gal pagelbėsi? :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Vilija, gal gali kuri nors iš jūsų, panelės, sukurti straipsniuką apie vasarą? Šią vasarą norisi praleisti laiką turiningai ir taip, kad rudenį netektų mintyse kartoti "visa vasarą nieko taip ir nenuveikiau...". Lauksiu ir būsiu BE PROTO dėkinga, jei sukursit tokį straipsniuką :)

    AtsakytiPanaikinti