Nauja rašytoja jau su Jumis ! :)

Na ką, džiugu, kad aš esu šio nuostabaus blog`o rašytoja. Kad galėtumėm bendrauti turime susipažinti. Taigi, esu Girmantė, nemėgstu savo vardo, tad mane galite vadinti Patricija, tačiau jeigu reikėtų facebook- Girmantė Stakėnaitė, skype –paslaptis.paslaptis2 . Esu 14metė linksma mergaitė, kuri kaip ir daugelis merginų yra svajotoja. Esu gavusi komplimentą, kad esu išskirtinė savo būdu, manau, kad ir šiame blog`e savo išskirtinumo sugebėsiu perteikti.

KODĖL PRADĖJAU RAŠYTI?


Manau, kad rašymas yra vienas iš būdų išlieti savo jausmus. Rašau eilėraščius, straipsnius mokyklos laikraščiams, kūriau istoriją. Kadangi mėgstu daug skaityti, žodžio kišenėje neieškau.

KĄ AŠ RAŠYSIU?

Šiame blog`e rašysiu (stengsiuosi rašyti) dažnai ir tiktai kas jums įdomu. Kol kas didžiausia misija- pateikti savo planus Jums. Pirmasis planas yra atsakinėjimas į jūsų laiškus. Tačiau plačiau apie tai kitame laiškelyje.
Kaip jau ir minėjau esu linksma, bet, kad susipažintumėte ir pažintumėt mane gatvėje štai jums keletas nuotraukų iš mano gyvenimo.


Esu moksleivė ateitininkė, kuri neįsivaizduoja savo gyvenimo be ateitininkų.


Daugybę kartų esu buvusi Palangoje, daugybę kartų ėjau Basanavičiaus gatve ir dar daugiau kartų deginausi po Palangos saule.


Aš ir Vilija. Su šio blog`o įkūrėja bendrauju nuo darželio,t.y. jau 9 metus, tikiuosi mūsų draugystė nenutrūks.


Priklausau mokinių tarybai, joje rengiame įvairius renginius, šventes. :)

Na ir paskutinėje nuotraukoje matote tai, su kuo aš būnu laimingiausia. :)


Girmantė. ^^

3 Komentarai

  1. Sveika! Sėkmės tau, tikiuosi puikiai sutarsime :) taip pat, gal kada bus proga susipažint? :))

    AtsakytiPanaikinti
  2. Žinoma, laukiu tavęs pas save facebook drauguose, jeigu nori pabendrauti :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. O aš va pasigirsiu, kad tave mačiau Rokiškyje skaitovų konkurse, tame kuris buvo Maironiui skirtas 2011m. :) Kieta aš dabar :D

    AtsakytiPanaikinti