Mokykla. Kodėl jos nemėgstame?


Mokykla. Mokslo metai baigsis ne už kalnų, bet daug kas į ją vis tiek einam nelaimingi ir ją keikiam  blogiausiais žodžiais. Tad šiame straipsnyje pabandysiu paanalizuoti kelias priežastis kodėl mes nemėgstam mokyklos.

Priežastis NR 1. Reikia anksti keltis

Daugelis paauglių nekenčia mokyklos, nes reikia anksti keltis. Daugelyje mokyklų pamokos prasideda 8.00, tad reikia keltis tikrai anksti, ypač jei toli gyveni nuo mokyklos. Aš pati dėl to labai nemėgstu mokyklos.
Būna mokyklų kur yra 2 pamainos. T.y pamokos vieniems moksleiviams prasideda ryte, o kitiems popiet. Tad kurie mokosi II-oje pamainoje, šiek tiek lengviau. Bet man tai neatrodo labai patraukliai. Pamokos prasideda maždaug 12-14 h., ir vyksta iki pavakarės. (pati tokioje pamainoje nesimokau, nežinau tikslių laikų.).  Visa diena būna sugadinta.
Tad manau rytas man yra priimtinesnis. Nors keltis ir sunku, bet atsimokai ir viskas. Toliau gali daryt ką nori. Tokia mano logika.
Ką daryti kad rytas taptų lengvesnis? Keli patarimai

  • Mankšta - nepatingėk atsikelt ankščiau, ir padaryti bent minimalią mankštelę. Tuomet būsi žvalesnis. Gali paprasčiausiai padaryt atsilenkimus, atsispaudimus ar apibėgt ratelį aplink namą, ir dieną sušvis kitom spalvom!
  • Nusiprausk - paprasčiausiai nusiprausk veidą, išsivalyk dantis, palysk po šaltu dušu ir kaip mat visi miegai išgaruos!
  • Pamasažuok akis - man visad padeda. Tiesiog nestipriai sukamaisiais judesiais pamasažuok akis, tikrai padeda:)



Priežastis NR 2. KAM ta mokykla reikalinga?

Daugeliui iškyla tas klausimas. Kodėl mes į ją turim eit? Kam ji reikalinga? ir t.t.
Lietuvoje mokslas yra privalomas. O kodėl mes į ją einam? Kad kažką išmoktume! Juk jei ne mokykla tai ir sedėtume beraščiai, nemokėtume  skaityti, o į skaičius žiūrėtume iš vis kaip į ateivius iš kito pasaulio. Tad taip, sutinku, mokykla atsibosta, bet juk jei ne mokykla aš neparašyčiau šio straipsnio, o jūs jo ir neskaitytumėt.
Tad mokykla turi ir pliusų ir minusų. Senovėje nebuvo mokyklų – koks rezultatas? Visi beraščiai, net susikalbėti būdavo sunku, tad džiaukimės kad turim galimybę mokytis. Juk norint kilti aukštyn mums viskas pravers!
Daugelis tiesiog nekenčiame namų darbų. O taip, aš jų tai pat nemėgstu. Gryžti namo  ir dar daryt kažkokius ND!! Nesąmonė! Na, bet mokytis reikia, ką padarysi...

Mokyklų minusai

Nepaisant to, kad mokykla yra geras dalykas ji turi labai daug minusų. Bent jau lietuvoje.
Manau svariausias minusas, kad vaikai yra mokomi ir ne visai įdomių ir gyvenime praversiančių dalykų.
Aš labai mėgstu skaityti knygas, kaip aš sakau „plaunančias smegenis“. Tai pamokančios, įdomios knygos. Perskaičiau knygą „The Secret“, mano gyvenimas pasikeitė. Nemeluoju. Šioje knygoje aprašoma, kaip minčių galia gali pakeisti tavo gyvenimą. Tad turėdami progą ir laiko būtinai perskaitykite šią knygą.
Ką  aš noriu pasakyti? Kad mokykloje galėtų mokyti kaip tobulinti save, kaip pakeisti savo gyvenimą į gerąją pusę, kaip gauti tai ko nori. Manau tai būtų vaikams daug įdomiau., ir padėtų siekti savo tikslų.
Pavyzdžiui pamoka matematika. Aš jos nemėgstu, nes skaičių pasaulis ne man ir aš net nežadu būti matematike ar kažkuo su tai susijusiu darbu. Mes daugelį pamokų „kalam“ dvylika metų o pabaigę mokyklą viską pamirštam. Tad manau reiktų tobulinti Lietuvos švietimą.


Klasiokai

Mes mokykloje susirandam daug draugų. Tai yra mokyklos vienas iš „+“. Daugiausiai tai būna mūsų bendraklasiai – klasiokai. Su kai kuriais mes susibendraujam ir tampam gerais ar net geriausiais draugais, su kitais ryšys „nesimezga“ ir susibendraut nepavyksta. Tai yra visiškai normalu. Kiekvienas esam skirtingas ir kiekvienas turim trūkumų, tad visiems neįtiksi.
Bet juk pusę mūsų į mokyklą eina vien dėl draugų!



Visiems linkiu sulaukti kuooo greičiau vasaros! Pažadu, nuo birželio 1 d. būsiu aktyvi, ir straipsnius rašysiu dažniau. Na, o dabar tikiuosi straipsnis jums patiko!! Lauksiu nuomonių,
Ikis;)


10 Komentarai

  1. Geras straipsnis :) O koks autorius tos knygos? :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Man irgi patiko, trumpas, bet aiškus :D

    AtsakytiPanaikinti
  3. Šį kart ir man patiko. Bet manau yra dar viena labai svarbi ir svarbiausia priežastis: Namų darbai.
    Šis punktas vertas atskiro aprašo.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Kodėl nemėgstam mokyklos ? Todėl , kad patys prieš ją nusistatom . Nepatinka draugui - nepatinka ir man , negi klystu ? Nusistatome prieš mokyklą net nesusivokę kiek daug iš jos gaunam , tik jei nori viską įsisavinti tereikia NORO . Pati nesu iš tų kurie ją mėgsta , tačiau ir nesu kategoriškai nusistačius prieš ją .. : )

    AtsakytiPanaikinti
  5. Straipsnis vidutiniškas. Remiesi beveik savo nuomone, asmenine patirtimi, nėra jokių kitų argumentavimo tipų. Atleisk, bet man nepatiko. Ir beje, tokio žodžio kaip 'klasiokas' nėra. Jau vertėtų pradėti taisyklingai rašyti.

    AtsakytiPanaikinti
  6. Ačiū už pastabas bei pagyras:) autoriaus neatsimenu.
    Anonimiškas - parašei. trys komentarai; patiko, tavo požiūris ir nepatiko. džiaugiuos kad pasakai savo nuomonę, bet jei viename komentare rašai kad patiko, tai įdomu kodėl kitame rašai kad nepatiko? o aš parašiau bendraklasiai - klasiokai. bendraklasis yra visiškai lietuviškas žodis ir jis yra, o žodį klasiokas - manau beveik visi jį naudojame kasdieninėje kalboje.

    AtsakytiPanaikinti
  7. Aš esu visai kitas žmogus ir nieko bendro neturiu su tais anonimais virš savęs. Taip, žodį klasiokas naudojame (beveik visad), bet jis nėra vartotinas, kad ir pavyzdžiui, 'biški'. Tai yra žodžiai parazitai. Šnekamojoje kalboje galime juos pasakyti, bet kai kalbame oficialiai ar tuo labiau rašome straipsnius nieku gyvu negalime vartoti tokių išsireiškimų. Ar nors kartą matei, kad gerame, aukšto lygio straipsnyje kažkas darytų tokias grubias klaidas?.. Abejoju.
    Čia nieko asmeniško. Tiesiog pastebėjimas.
    :)

    AtsakytiPanaikinti
  8. Per viduriuką staripsnis.
    Labai norėčiau paskaityti tą knygą, gaila, kad autoriaus neatsimeni :)

    AtsakytiPanaikinti
  9. Anonimiškai - supratau, ačiū už pastabas:)
    na neatsimenu to autoriaus nes jau seniai skaičiau. pabandyk įsivest į google "the secret", gal bus kokių nors rezultatų. Beje, tokių knygų apie minčių galią labai daug! tik reikia netingėti nueit į biblioteką ir paieškoti;)

    AtsakytiPanaikinti
  10. Pastaba: žodis grįžti rašomas su į nosine, o tu parašei y. Tiesiog manau, kad jei rašote straipsnį, klaidų daryt nereikia. Taip pat užkliuvo "klasiokas", bet virš manęs esantis lietuvių kalbos žinovė/as pataisė. Labai sutinku su jo/jos nuomone.

    AtsakytiPanaikinti