Meilės istorijų rezultatai!!

Sveikos skaitytojos,
tik dabar prisiruošiau parašyti straipsniuką apie meilės istorijų rezultatus. Buvau ir esu šiuo metu užsiemusi, tad atsiprašau kad retai mano straipsniai pasirodo. bet nuo vasaros pažadu taisytis :)

Taigi, gryžtant prie rezultatų. Man neleido padaryt kad būtų su paveikslėliais, gaila.
Tad buvo tik dvi dalyvės. Sakau joms abiems - Simonai ir Gabijai didelį AČIŪ, kad išdryso sudalyvaut, bei atsiųst savo 100% tikras istorijas. Esat šaunuolės! man tikrai buvo labai įdomu perskaityt abidvi. Privertė apie daug ką susimąstyt.

Taigi, kas ta nugalėtoja?

Taigi, rezultatas: 16 ir 25 - GABIJOS NAUDAI.
Tad  kaip supratot laimėjo GABIJA. SVEIKINIMAI didžiausi jai!!! Su tavim susisieksiu asmeniškai. 

Simona atsiliko tik 9 balsais. Esi ŠAUNUOLĖ ir labai džiaugiuos gavus tavo istoriją.:) 

Koks prizas?

Dėl prizo susitarsim su Gabija asmeniškai. Ji galės pasirinkt arba interviu arba pritaikysiu nuolaidą mano platinamai kosmetikai įsigyti.

Ar norit kad ateityje rengčiau tokius konkursus?

Toks buvo antrasis klausimas. Iš viso balsavo 44 žmonės. Taigi 30 žmonių pasisakė kad TAIP ir 14 NE. Tad manau sulauksit dar panašių konkursų:)

Tad atsakykit į klausimą dar tokį:

6 Komentarai

  1. Sveikinu, Gabija! ^^

    AtsakytiPanaikinti
  2. Sveikinu nugalėtoją! ^^ Ir Simoną irgi :)
    O beje, Neringa, kiek procentų nuolaida suteiktum ir kokią kosmetiką platini? Tiesiog įdomu ^^

    AtsakytiPanaikinti
  3. maxii - platinu avon kosmetiką. žiūrint pagal užsakymo dydį. manau nuo 10 iki 15%:) jei domina rašyk į emaila:)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Abi istorijos buvo vertos pergalės, bet... Sveikinu Gabija! :)

    AtsakytiPanaikinti