MEET ME HALFWAY.


Laaba diena! Pagaliau esu pajėgi su jumis pasisveikint ir pasidalintdžiaugsmu kuris valdo mane nuo tos akimirkos, kai sužinojau kad galėsiu jumsrašyti:D. Taigi, apačiojaprašymas apie mane, kurį rašiau ganėtinai linksmą, kad nebūtų nuobodu irneįdomu skaityt, so, N-joy! Pė es,nemanykit kad aš ir straipsniuose tokia priplaukusi, nes šiaip tai ruošiuosirašyt rimtom temom ir galiu pradžiugint kad pirmas straipsnis turėtų pasirodytJAU ŠIANDIEN.

Taaaigi, pradėkim nuo to, kad nenoriu sakyt tikrojo savo
vardo, nes jis mane žlugdo dvasiškai, ar emociškai, arbačia tik aš viena manau kad būt katunskytės bendravarde kažkas lievo. :DDnekreipiant dėmesio į tai, kad mano vardą jau žinote iš kortelės (labai betogražiai ten tas vardas žiūrisi O.o.) Galit mane
vadint kaip tik norit, nes šiaip tai man visai vienodai.LOL Gyvenu dievo pamirštoje
vietelėje, Šilalėj. 100 procentų tik keli iš čia esančiųžino kur mes randamės, bet ir gerai kad nežinot.
Esu II
gimnazijos klasės mokinė, mokaus vidutiniškai, labiausiaipatinka istorija,
anglų kalba, muzika bei dailė. Gimiau 1995 metais, Spalio12-tąją, nekenčiu savo gimtadienių dar nuo stalino laikų, nes tiesiog visadajie lievi būna. Arba aš juos tokiais padarau. Pagal išvadą dabar man 16.

Negaliu gyvent be muzikos, dainuoju visur ir visada, irman atrodo aplinkinius jau ima tai nervinti. Daar,dievinu the vampire diaries,the Secret circle ir gossip girl,
kurios sezonus tik kokius du mačiau.:DD filmai patinkadramos, tokie žliumbikiški ir dar komedijos, labiausiai įsiminė apie juodžiųkvartalą ir sultis. Sudėtinga atkartot pavadinimą.:DDDDD


Apie mano charakterį, sudėtinga šnekėt, žinau tik tiek,kad
esu draugiška, galiu su visais ir visom temom kalbėt,niekada neatsisakysiu
padėti, jeigu tik galiu, be to esu žiauriai linksma, turiugerą humoro jausmą ir
tikrai sugebu kartas nuo karto protingai pašnekėt.Šiaip,esu mielas žmogus, man
patinka, kai kiti šypsosi, džiaugiasi, beto mylimi žmonėsman tikras turtas ir aš jų į jokius pasaulio turtus neiškeisčiau.(gal.:DDDDDDDDDDDD)
Dažnai, labai greit susižaviu žmogum, esu naivoka, taddažnai lieku įskaudinta,
bet niekaip nepasimokau. Turiu ir blogų savybių, nekenčiu būti ignoruojama,
nors pati gana dažnai tai darau, kartais darau išankstinesnuostatas, bet
bandau tą savybę pakeist. Galiu būti žiauriai dūra,ypatingai kai man nurauna, nes tada imu kaip nesveikas-hiperaktyvus vaikaselgtis ir nu išgąsdinu aplinkinius.:DD


Nemėgstu pasikėlusių, įžūlių žmonių, kurie kažin kuodedasi arba tų feisbukinių gražuolių visokių. Bet čia tik man suprasti už ką jųnemėgstu. ;DDDDDDDD



Turiu brolį, kuriam septyniolika, auginu prancūzų buldogę
Sali, jei jau kažkur metukai.:D dar turiu spanielį vieną,moka visas komandas jis, pavadinau Bingo, nes man atrodo kad gražus vardas irdar „bingo“ tai žaidimas berods kažkoks, kur senoliukai žaidžia. Turėjau jūrųkiaulytę Beną, bet padvėsė, taip
kad ant gimtadienio laukiu kito, šįkart ne Beno. GalMykolo kokio. Kalbant apie augintinius, turiu labai seną raudoną dviratį sutokia naisova ilga sedyne, jį Klemensu pavadinau. Bet dabar jis be ratų, kažkurgaraže.:DDDDDD


Esu užkietėjusi svajotoja, dar nesusipažinusi su žmogum,jau
sukuriau visą mūsų draugystės istoriją.:DD Esu jautrikvapams, kartais atskiriu
žmones iš kvapo.:D čia tokia viena iš mano „weird“savybių. Esu kairiarankė, nors moku ir dešine rašyt (ligoninėj išmokau) :DD


Užteks turbūt, ir taip respects, jeigu viską perskaitei.
Jeigu kartais nori konors paklaust, arba pakomentuot mane,būtinai rašyk,
galioja ir tiems, kurie nori susipažint, dievinu naujaspažintis.:DDD esu laido riteris, besides.:D nors ir realybėj visai moku kalbėt.Norėjau pasakyt, moku. Gal.


KONTAKTAI::


FACEBOOK: Vitalija Stonkutė.


SKYPE: vitalytexx

6 Komentarai

  1. Sėkmės!! :)) tikiuosi, kad greitai susipažinsim :]

    AtsakytiPanaikinti
  2. M` labai dėkui, tau irgi noriu to palinkėti! Tikiuosi kad greit turėsim galimybę pabendraut.:)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Vau! :D Matosi, kad esi labai nuoširdus ir linksmas žmogus :)
    Sėkmės!

    AtsakytiPanaikinti
  4. A` eech, kaip malonu girdėti! labai, labai dėkoju ir tikiuosi nenuvilti. dar kartą dėkui.:>*

    AtsakytiPanaikinti