"Mano priklausomybė muzikai"- Akvilė.

Sveiki visi su jumis, šią lietingą dieną, sveikinuosi aš, Girmantė :) Šiandien pateiksime dar vieną interviu. Interviu su Akvile apie jos priklausomybę muzikai :)

Sveika, Akvile, kalbėsime apie tavo priklausomybę muzikai. Papasakok, kokią muziką klausai. :)



Klausausi labai įvairią muziką. Dažniausiai pagal nuotaiką,jeigu mano nuotaika prasta, tada groja lyriškesnės muzikos,jai nuotaika gera, tada groja muzika su daug bumčikų. :DDppp

Kas tavo manymu yra priklausomybė?
Priklausomybė,tai veiksmas kurį norisi kartoti dar ir dar.

O kas yra priklausomybė muzikai?
Mano manymu priklausomybė muzikai, tai toks atvejis kai be muzikos tu negali nė dienos. Būdamas mokykloje tu niūniuoji kažkokią muziką,darydamas namų darbus tu visu garsu klausaisi muzikos, net tada kai laikas miegoti tu vistiek klausaisi muzikos. Tai yra priklausomybė muzikai. ;)

Kaip į šią tavo priklausomybę reaguoja draugai, tėvai, mokytojai? :)
Na buvo viena tokia juokinga istorija,kai per lietuvių kalbos pamoka, visi mano klasės draugai rašė kontrolinį darbą, o aš buvau įsijautusi į dainą "The climb" Man atrodė, kad aš dainavau visai tyliai,o kai atsisukau i klasės draugus,supratau kad mano dainavimas nebuvo tylus. Aišku nuraudau,visi juokėsi, o vakare mama gavo skambutį iš mokytojos apie šį įvykį. :DD

Kokių dar turi priklausomybių?
Na manau, kad tai vienintelė mano priklausomybė. ;)

Dažnai išgirstame apie priklausomybę rūkymui, narkotikams ir panašiai. Šias priklausomybes skatinama naikinti. Ar tu norėtum panaikinti savo priklausomybę muzikai?
Žinoma ne,nes manau kad tik per muzika žmogus gali atskleiti tikrajį "aš" :)


P.s. Jei nori, kad iš tavęs paimčiau interviu parašyk man skype- paslaptis.paslaptis2



Siunčiu Jums šią dainą, linkiu gero dienos! Myliu, bučiuoju ir iki!

10 Komentarai

  1. o aš to nelaikau priklausomybe, paprasių jai patinka kodel tjuri to atsisakyti

    AtsakytiPanaikinti
  2. Respect'as, mergyt! Aš irgi tokia pat muzikormanė kaip tu! :D

    AtsakytiPanaikinti
  3. Aš ir norėjau ilgesnio, tik be proto sunku buvo iš Akvilės ištraukti atsakymus, bet šiaip ji šaunuolė, kad drįso kalbėti, siūlau visiems. :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Ooo.. Man labai patiko tema, nors ir buvo trumpas pokalbis, buvo smagu skaityti. Norėčiau ir aš duoti interviu... :)))

    AtsakytiPanaikinti
  5. Migle, rašyk man skype paslaptis.paslaptis2 :) Susitarsim :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Tai čia visiems mūsų amžiaus paaugliams taip. :D

    AtsakytiPanaikinti
  7. Nemanau, aš pavyzdžiui negalėčiau sakyti, kad visiem, pavyzdžiui pati esu muzikos auka. Groju pianinu ir gitara, (ketinu smuiku), dainuoju (dbar tik duše),ir žinoma klausau ;) Tik aš tarkim kokio Minedo dainų nelaikau muzika ;)

    AtsakytiPanaikinti
  8. (mmm) Sel`as patinka! :)

    AtsakytiPanaikinti