MANO GYVENIMAS ŽLUGO PER VIENĄ DIENĄ - Arba KĄ daryt kad taip neatsitktų

Būna tokių dienų, kai kas nors sugadina nuotaiką, arba jau išsiriti iš lovos su ja bloga. Labai dažnai būna, kad jau taip susiklosto, kad būtent dieną tau daug kas nesiseka, kas nors įskaudina, sužeidžia ar blogą žodį pasako. Kai nėra nuotaikos - nėra ir dienos. Tada viskas aplink tave atrodo atsibodę, nuobodu ir būni pikta/s!
Aišku, nuotaika gali sugesti ir vidurį dienos, pavyzdžiui paliko antra pusė... Ką daryt??

Mano rašliava
Nežinau ar jums bus įdomu skaityt šią mano "rašliavą".. Čia išreikšiu savo nuomonę ką daryt kai diena griūva.

Jei jau atsikėlei be nuotaikos, tuomet siūlau kiekvienam atrasti būdą kaip ją susigrąžinti. Vieniems padeda rytinis sportas - mankšta, kitam arbatos ar kavos puodelis. Asmeniškai man - MUZIKA!! Aš negaliu gyventi be muzikos, tiesiog NEGALIU. Mano mėgstamiausia grupė - One Direction <3.
Nuklydau į šoną. Siūlau su bloga nuotaika nekišti nosies iš namų, nebent susitikt su draugais, kurie pakeltų nuotaiką. Su tokia nuotaika būni išsiblaškiusi/ęs, suirzęs, neatsargus, piktas, tad geriau saugok save ir neik niekur kad nepakliųtum į dar didesnes nelaimes, ir kaip antraštė sako - kad gyvenimas nežlugtų per vieną dieną!

O jei nuotaika pasitaisė - pirmyn į dieną! Visiems siūlau planuotis laiką, kad atėjus dienos pabaigai pasakytum sau "Šia diena aš patenkinta/s!".

IŠVADOS
Daryk tai kas tau patinka, ir stenkis išlaikyt gerą nuotaiką, nes nemanau kad nori įžeist savo draugų, pažįstamų, kolegų ir visų tau mylimų žmonių. Su bloga nuotaika nieko gero nepasieksi, tad visada palaikyk gerą nuotaiką!!







Keli būdai kaip pakelti nuotaiką, kad nuotaika nesugadintų dienos:
1. MUZIKA - Daug kam padeda atsipalaiduot. Gali eidama ir į mokyklą ir į darbą ar universitetą klausyt ausinukų, pasirink muziką pagal nuotaiką - jei nori "vežančios", rinkis pop, roką,
Jei nori ramios - pavyzdžiui klasiką!
2. SPORTUOK - ir "išvaryk" iš savęs blogas nuotaikas!
3. PIEŠK - Nupiešk ką nors linksmo, juokingo ir didžiuokis savo piešiniu!
4. Daryk tai KO NORI TU!! - Kiekvienas turim savo pomėgius, norus ir pan, tad kiekvienas atras savo mėgstamą veiklą, ir nuotaiką kaip mat sugrįš, kaip pavyzdžiui važinėt dviračiu.


Ačiū, kad skaitėt mano šią rašliavą! Tikiuosi buvo įdomu, o dabar atsakysiu į kelis klausimus apie mane kuriuos mačiau savo prisistatymo laiške komentaruose.
Aš platinu Avon kosmetiką, tad jei būtų norinčių el. ar paprasto katalogo rašykit į neringa.kev@gmail.com
Kažkas prašė nuotraukų, manau tikrai įdėsiu savo nuotraukų, ten ne aš, jei ką;)

Dar kart ačiū už skirtą dėmesį, visada laukiu jūsų laiškų neringa.kev@gmail.com arba nuomonių komentaruose.
Iki!
Neringa

9 Komentarai

  1. Parašiau tau į paštą.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Savo pastabas tau pasakiau asmeniškai. :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Kokias pastabas? ;)

    AtsakytiPanaikinti
  4. parasyykit dar ka nors ,nera ka skaityt :D

    AtsakytiPanaikinti
  5. Visai nieko, tik straipsniui trūko platesnio turinio :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Nelabai :/ Bet kadangi pirmas įrašas tai atleistina.

    AtsakytiPanaikinti
  7. A - taip, pirmasis straipsnis:) stengsiuosi kuo daugiau tobulėti bei mokytis! ir ačiū už numonę!:)

    AtsakytiPanaikinti
  8. Puiku, kad nepyksti už kritiką :)

    AtsakytiPanaikinti