Kur buvus, kur nebuvus ir aš čia!




Vieną vakarą sau ramiai ''šmirinėjau'' po ''facebook`ą''... ir staiga kaip, perkūnas iš giedro dangaus, iššoko langelis su grasinančia Vilijos žinute, kurioje buvo parašyta ''Žinok, gausi velnių dabar...''(velnių turėjau gauti, nes nebaigiau rašyti istorijos, kuri taip patiko Vilijai.). Vilija, aš irgi tave myliu. Ši žinutė privertė susimąstyti, dėl grįžimo prie rašymo.

Prisipažinsiu, man visai patiko rašyti istorijas, tačiau aš gan nepastovus žmogus. Straipsniai - visai kita. Gali rašyti apie ką nori, kaip nori, jei atsibodo ar nepatiko gali rašyti apie kitką, svarbu sudominti skaitytojus. Istorija - mane suvaržo, turiu rašyti apie tą pati ir nenuklysti nuo kelio. Kur buvus, kur nebuvus grįžtu į blog`ų pasaulį, tiksliau į viena blog`ą - TD. Kodėl būtent šis blog`as? Tikriausiai pirmoji priežastis, nes pasiilgau rašymo. Nors... Kaip nerašysi į blog`ą, kurį sukūrė dvi kolegos, draugės su kuriomis tiek išgyventa, tiek straipsnių parašytą... Ai, gana čia apie tą mano jaunystę ir senus gerus laikus, judu toliau, prie reikalo.

Šiaip nemėgstu daug pasakoti apie save, nes nemanau, kad tai yra būtina ar labai įdomu. Pasakysiu tik pagrindinę informaciją apie save, kurios turėtų užtekti. Mano vardas Karolina, man 16 metų, (galima jau sakyti, kad 17) esu iš Kauno. Domiuosi viskuo kas yra susiję su menu: fotografija, piešimas, rankdarbiai ir t.t. Dažniausiai ir rašysiu kažką, kas susiję su menu. Anksčiau, didelio populiarumo sulaukė mano rubrika ''Piešimo pamokėlė''. Galbūt ją tęsti? Taip pat dėmesio sulaukė ir fotografijos pamokėlės, bei visokios pasaulio keistenybės ir įdomybės. Iš tikrųjų, tai rašysiu apie daug ką, negaliu dabar pasakyti tiksliai apie ką, nes mane idėjos aplanko visai netikėtai.

Pastebėjau, kad per daug jau visko išplepėjau. Reikia palikti šiek tiek intrigos.


Arrivederci!


Karolė

6 Komentarai

  1. xo xo :* seni, geri laikai ir žmonės grįįžtaa! Sėkmės :*

    AtsakytiPanaikinti
  2. Monce, tai kaip čia be manęs... :D*

    AtsakytiPanaikinti
  3. Varoliniuk mano :** žinau, kad nenuvilsi! ;***

    AtsakytiPanaikinti
  4. Džiugu, kad vėl rašai!! Labai norėčiau, kad grįžtu tavo senosios rubrikos, piešimo ir fotografavimo pamokėlės :D Būtų fainą ;D

    AtsakytiPanaikinti
  5. cia tu piesei sita piesini ? :)

    AtsakytiPanaikinti