Komentarų skaičiuoklė

Su jumis ir vėl aš - Vilija! Rašau labai labai trumpai, tiesiog noriu pasakyti, jog ''Teenage Dreams'' atsirado dar viena naujovė.

Galbūt dauguma jau matėte dešinėje blog'o pusėje grėsmingai į jus žiūrintį komentarų skaičiuotuvą. Sveikinu, jei tarp 10 geriausių radai savo vardą - esi viena iš geriausių, aktyviausių blog'o skaitytojų. :)

Norint patekti į lentelę, reikia komentuoti straipsnius! Ir žinot, aš manau, kad mes, jūsų rašytojos tikrai sugalvosime kaip atsidėkoti toms, kurios, pavyzdžiui... visą mėnesį nenusileis žemiau nei TOP 5-ukas... :) Nepamiršk komentuoti, nes mums
reikia jūsų!

15 Komentarai

  1. Oho, tikrai nustebau, kai pamačiau, kad aš trečia:o

    AtsakytiPanaikinti
  2. Obaa, ir aš ten esu. :D Netikėta, netikėta..

    AtsakytiPanaikinti
  3. Hą, aš paskutinė :D Kaip man nefaina.. :DD

    AtsakytiPanaikinti
  4. Smagu, kad aktyvistai nepaliekami nuošaly!

    AtsakytiPanaikinti
  5. Reik imtis komentaru darbo ir patekt i TOP 10-uka.

    AtsakytiPanaikinti
  6. Liaiaiiaiaiaiaiiaiaiaaiaiaillliiaiiiiaiaiaiaiaii!!! ;DDDDDDDDDD

    AtsakytiPanaikinti
  7. Fainai sugalvojot. :D
    Manes irgi nėėra. :D

    AtsakytiPanaikinti