Klausimėlis

(
Tikrai pažadu, kad paskutinį kartą aš jau šiandien. (juokiasi)
Iš tiesų čia aš su tokiu klausimėliu galima sakyt. Rytoj jūsų adminės Vilijos visą dieną nebus, bet tai nereiškia, jog blog'as nedirbs ar kažkas panašaus! Labai tikiuosi, kad per rytojų labiau susipažinsite ir su kita admine Monika, o aš visai dienai keliausiu į Uteną, į Jaunimo dienas.

Gal kas nors irgi planuojate ten būti? Jei tik mane pamatysit - rėkit, šaukit, kvieskit ir tikrai pasikalbėsim! :)

Jeigu jūs norėtumėte, galėčiau sekmadienį padaryti jums apžvalgą, kaip savo blog'e kažkada dariau apie Šiaulius (http://vilija-jankunaite.blogspot.com/2012/04/skautu-pavasario-svente-arba-kaimas.html) . Tiesiog įkelčiau nuotraukų, galbūt net nufilmuotumėme pora video blogų ir taip supažindintume su Jaunimo Dienomis. :)

Kaip ir pridera, apklausa :




Iki pasimatymo sekmadienį!
Geros nakties.

Myliu,
Jūsų Vilija. ;}*

2 Komentarai

  1. susipažinsit:D jei nueis debesis ir čia negriaus, susipažinsit ir šiandien :D o šiaip norėčiau apie taaai kur ten ryt vyksi straipsnio :] be to gerai praleisk dieną :*

    AtsakytiPanaikinti
  2. dėkui Monikėli, aš tikiu, kad gerai ją praleisiu :*

    AtsakytiPanaikinti