Ką mes turime gražaus?

Kaip ir sakiau - šiandien dar pasireikšiu ir tai ne paskutinis mano dienos straipsnis čia. :) Taigi nieko nelaukdama... Noriu paskatinti jus daug daugiau dalyvauti visur! Nes sakau iš patirties, kad kai mažai komentarų... Noras rašyti būna mažas, nes manai, kad niekas neperskaito ir neįvertina. O kad to nebūtų, manau, kad tiek jums, tiek man pačiai ir kitoms rašytojoms reikia pradėti aktyvėti :) tad nieko nelaukdama skelbiu naują dalyką, kurį jums reikia atsiųsti man į elektroninį paštą... Tai jūsų pačią gražiausią nuotrauką! Tiksliau fotografiją. Nesvarbu kas ten bus - gamta, daiktai, žmonės.. Jeigu tu manai, kad ši tavo turima fotografija yra gražiausia,nieko nelaukdama siųsk! Aš tikrai labai labai lauksiu, nes manau, kad kiekvienam būtų įdomu pamatyti, kas kaip įžvelgia meną. Kadangi į praeitą Ką mes turime gražaus gavau tik vieną kuprinę (ar tik 2) jų nekeliu, nes per mažai.. Jei nebus bent 5 fotografijų - nekelsiu nieko.. Nebent gautos bus labai gražios.

Nagi netingėkit, juk gražus oras, tikrai yra ką pafotografuoti!
Na, o savo gražiausią fotografiją galite man siųsti man elektroniniu paštu - its.meh.yo@gmail.com
Nepamirškite parašyti savo vardo ir prisegti failo! Nes buvo keli atvejai, kur kai kurios merginos pamiršo prisegti nuotrauką..

Tad jūsų fotografijų laukiu iki gegužės 29 dienos, tad turit 3 dienas. Manau, tai pakankamai daug :P O dabar einu išmąstyk temą kitam STRAIPSNIUI, kuri būtų aktuali šiuo metu mums. :)

Tad kol kas iki susitikimo.
Ačiū, kad skaitėt jei skaitėt ir, kad atsiųsit, jei atsiųsit. :D
Monika. ;}


1 Komentarai

  1. Straipsnis apie tai, ką galime nuveikt kai nėra ką veikt :D Atiū :ppp*

    AtsakytiPanaikinti