Interviu su Egle Jurgaityte

Sveikos, sugalvojau ir jums įdėti mano pirmąjį straipsnį - interviu su Egle Jurgaityte. Su Egle buvau susitikus pakankamai seniai, ir interviu tik dabar prisiruošiau su jumis pasidalinti:) Tad malonaus skaitymo!


Eglė Jurgaitytė – 2008 metais Kipre vykusiame Vaikų Eurovizijoje užėmė 3-ią vietą. Tuomet Eglei buvo tik 10 metų. Iki šiol tai yra pats geriausias rezultatas, kurio nepagerino nieks iš Lietuvos tiek vaikų tiek suaugusių Eurovizijoje.
Nusprendžiau pakalbinti šią jaunąją žvaigždutę. Susitikome tokią dieną kai saulė deja mūsų nedžiugino, bet sutikau ją tokią kokią ir tikėjaus; draugišką, linksmą, nuotaikingą.

Kaip tu jauteisi, kai užėmei Eurovizijoje 3-ią vietą?

Iš pradžių net nesupratau, kad jau tikrai užėmiau 3-ią vietą. O mano pirmieji žodžiai buvo „Pagaliau galėsiu maudytis!“, nes tą savaitę iki Eurovizijos buvo labai šilta, o aš negalėjau maudytis, kad kokia netyčia atsiradusi sloga ar kosulys nepakenktu pasirodymui. Ir kai jau laimėjau, ir pagaliau supratau kad jau tikrai užėmiau tokią aukštą vietą, tai tada tiesiog buvo WAU.

Apibūdink atmosferą pačiame konkurse. Kokie ten žmonės, dalyviai – draugiški?

Dalyviai buvo tikrai labai labai draugiški. Kiekviena šalis mokėjo vieni kitų dainas. Savaitę prieš pačią Euroviziją visi labai daug bendravom, visi labai faini, linksmi ir dar palaikom ryšius iki šiol.

Kaip pasikeitė tavo gyvenimas po Eurovizijos? Galbūt atsirado ko nors blogo, arba atvirkščiai – gero?

Blogo tikrai nieko neatsirado, atvirkščiai, atsirado daug koncertų, apie kuriuos iki Eurovizijos dar tik galėjau pasvajoti, retkarčiais atpažįsta gatvėje, o tai visai malonus jausmas, na o aš likau ta pati Eglė.
Ar pasitaiko, kad mokytojai tau nuolaidžiauja, nes tu populiari?

Mokytojai tikrai ne. Aš esu tiesiog paprasta mokinė, kaip ir visi ir tiesiog nematau reikalo dėl ko jie turėtų nuolaidžiaut.

Įsivaizduok, kad yra paauglys kuris nori tapti populiariu. Ką tu jam patartum?

Manau aš jam patarčiau pasitikėti, bei būti savimi. Kai tiki ką darai, tikrai yra daug šansų, jog tau tai pavyks.
Kokia veikla tu dabar užsiimi? Ar pasikeitė tavo veikla po Eurovizijos?

Pradėjau labai daug šokti. Taip pat pradėjau karjerą su modeliais, bei gavau pirmus pasiūlymus užsienyje. Manau vasarą vieno iš jų neatsisakysiu.

Na ir „desertui“ – palinkėjimas skaitytojams!
Na labiausiai visiems linkiu greičiau sulaukti vasaros, nes žinau kaip jos visi laukiam, dar noriu palinkėti daug šypsenų ir pasitikėti savimi!

4 Komentarai

  1. Man atrodo, kad kažkada jau buvo toks interviu su Egle.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Iš ties tikėjausi ilgesnio ir ne tokio sauso straipsnio, nes kai pati darau, tai jie būna ilgi ir išsamūs, o šitas iš ties per sausas man pasirodė.

    AtsakytiPanaikinti