Hey!

Keista, kad ir vėl sveikinuosi tokio pobūdžio blog'e.. Kad ir vėl rašysiu įvairiomis gyvenimo temomis, kad ir vėl sveikinsiuosi su skaitytojais ir, kad vėl kursiu kažką.. Kursiu straipsnius, kursiu fonus,kursiu viską.. Na, bet nepaisant to, manau, kad dabar būtų pats metas susipažinti su manimi, kadangi Viliją dauguma jau manau, kad jūs tikrai pažįstat. Na, o mano vardas yra Monika, man visgi dar yra 13 metų, bet rugpjūčio 26 dieną švęsiu savo keturioliktąjį gimtadienį.

Mano laisvalaikis.. Pakalbėkim apie jį. Atradau savyje vieną dalyką kurį sparčiai pamėgau - žiauriai mėgstu piešti, mėgstu klausytis muzikos, mėgstu žiūrėti filmus, mėgstu kurti ką nors įdomaus, mėgstu bendrauti, mėgstu būti su draugais ir draugėmis.. Mėgstu.. Tai ką mėgsta paauglės. Nežinau ar atrasiu čia tokių bendraminčių, kuriems taip pat labai patinka arba bent jau patinka One Direction vaikinukų grupė. Aš juos be gaaaaalo dievinu ir jie man žiauriai, nerealiai patinka. Tiesiog jie tokie tobuli! Bet gerai, neišsiplėtojant per daug apie juos.. Galiu pasakyt, kad esu miela ir draugiška, tačiau kaip ir visi normalūs žmonės turiu ir blogųjų savybių. Na, kad ir greit supykstu, tačiau sugebu ir greitai atleisti, nors aišku priklauso nuo to, dėl ko užpykau. Ką dar galėčiau pasakyt...

Šiaip rašau jau seniai. Turėjau pakankamai žymų blog'ą - SNP, bet tai buvo pakankamai seniai, jis jau seniai neberašomas ir liko tik prisiminimai.. Kuriu istorijas per ten kur tik įmanoma - blogspot, facebook.. Visur. :D Aš tiesiog jau pati savęs nesuprantu, kam aš tiek daug darbų prisiimu. Bet nieko, suspėsiu. :) Šiaip net nebežinau ką apie save papasakoti..

292239_364441153612001_307789025943881_1065069_1448478658_n_large

Galbūt parašysiu trisdešimt mano kol kas esamų gyvenimo norų:


  • Nukeliauti į Norvegiją
  • Nuskristi į Paryžių
  • Aplankyti Prancūziją
  • Sutikti aktorių (žymų)
  • Turėti sibiro haskį
  • Nebebijoti varlių
  • Tapti drąsesne
  • Pažiūrėti patį nuobodžiausią filmą
  • Įsimylėti iki ausų
  • Išmokti ispanų kalbą

Toliau dar 10...
  • Nusipirkti tobulus aukštakulnius
  • Atsirinkti draugus
  • Pažiūrėti BREAKING DAWN PART 2!! (kino teatre)
  • Sutikti One Direction. (!!!!)
  • Susipažinti su nuostabiu žmogumi
  • Nueiti ant pačio ekstremaliausio atrakciono
  • Persikelti gyventi į užsienį
  • Aplankyti Londoną
  • Nueiti į aklą pasimatymą
  • Būti išmaudytai sniege. Netikėtai..

Na ir dar 10..
  • Susitikti su draugais kurie yra iš kitų miestų :*
  • Pajodinėti ant arklių
  • Nuveikti ką nors naudingo gamtai
  • Nuvykti prie krioklio ir..
  • ĮŠOKTI į jį! (na į prie jo esantį vandens telkinį)
  • Nusidažyti plaukus tamsiai raudonai (;oo)
  • Pasižiūrėti romantinį filmą su antrąja puse
  • Pasivaikščioti su draugėm/draugais lietuje.
  • Išdrįsti mylimam žmogui pasakyti "AŠ tave myliu"
  • Gauti skaitmeninį/profesionalų fotoaparatą.
Kol kas tokie mano 30 svarbiausių mano gyvenimo norų. Na, beveik visi yra svarbiausi. ♥
Jeigu dar turit klausimų man - būtinai klauskit, kadangi nežinau ką apie save rašyt.. Tikrai nežinau :D

Tad ačiū tiems kurie perskaitę mano gryną nesąmonę, tikiuosi pakomentuosit, paklausit kas domina, jums patiks šis blog'as ir visi gerai sutarsim!

Iki greito :)
Monika. :*

Tumblr_m3mbcds5gg1qio5qao1_500_large

7 Komentarai

  1. MONIKA? :o Kas per pajodinėti ant arklių? Tu ką, nesi jojus? Atvaryk į palangą pas mus į žirgyną vasarą, nujosim prie jūros!! :* :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. nejodinėjau :DD buvau žirgyne, bet taip ir neišdrįsau :D:*

    AtsakytiPanaikinti
  3. O aš buvau Norvegijoje! Taip norėčiau ten stoti į universitetą ir gyvent..(mm)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Kaip tu gali neišdrįst? :| Bleemba, tu manęs nejuokink, nes man netgi nejuokinga:DD

    AtsakytiPanaikinti
  5. Jo... Sutinku su tavim, kad prisiimi darbų, bet pamiršai pridurti, kad jų dažnai nepabaigi...

    AtsakytiPanaikinti