Here I am!

Sveiki visi, maži ir dideli!
Taigi, esu viena iš naujokėlių rašytojų. Jums būsiu pažįstama kaip Erika :) Prisipažinsiu - netikėjau, kad čia pateksiu. Bet kad jau patekau į šią šiltą kompaniją, prisistatysiu.

PAGRINDAI
Kaip jau minėjau, esu vardu Erika, tačiau turiu ir antrą vardą - Ana. Dar turiu man nuo mažumės prilipusią pravardę - Rika. Tad vadinkit kaip jums labiau prie širdies. Taaaaaaigi. Esu beveik keturiolikmetė paauglė, tačiau to gražaus skaičiaus 14 teks palaukti iki liepos šeštosios. Beje, mano gimtasis miestas yra Lietuvos sostinė Vilnius, kuriame gyvenu (ir tikiuosi toliau gyventi) jau nuo gimimo.

CHARAKTERIS
Žiūrint į mano sielas gelmes, galime pamatyti daug savybių. Mielumas, švelnumas, nuoširdumas, atvirumas ir taip be galo be krašto. Tačiau kaip ir bet kuris kitas žmogus turiu ir kitą, ne tokią gerą pusę. Būnu arogantiška, savimyla, pikčiurna ir tiesiog PER DAUG reiškiu savo nuomonę bei kišu liežuvį kur nereikia. Bet iš tiesų tai tokia būnu tik prie žmonių, kurie apkęsti negaliu. O su tais kuriuos myliu esu tiesiog mielas zuikutis Šniufelis. Na, o kai man "užeina", imu juoktis iš visko. Tuomet būnu belekaip linksma. Nors iš būdama šviesaus proto humoro jausmo nestokoju..

IR VISA KITA..
Kadangi nelabai mėgstu ar žinau ką sakyti apie tokią keistą būtybę kaip aš, pateiksiu kelis faktus (ne mitus) ir atsakysiu į klausimus, kurie Jums tikriausiai kyla.
Apie ką rašysiu TD? Geras klausimas. Iš tiesų tai rašysiu apie tokias paauglių dilemas kaip meilė, draugystė, draugai, skausmas, šeima, mokykla ir panašiai. Tiesiog esu viena iš tų paauglių su labai didele širdimi. Tad mano straipsniai būtų nuoširdūs ir parašyti, taip sakant, iš patirties. Tad jei yra kokių nors specialių pageidavimų, klausimų ar šiaip panašių šablonų, drąsiai rašykit ir straipsniuose tikrai bus į viską atsakytą. Mano el. paštas: eriksonas444@gmail.com
Kada susidomėjau rašymu ir kokia mano karjera? Rašymu susidomėjau dar pradinėse klasėse, tik niekuomet to rimtai nepriėmiau. Trečioje klasėje ėmiau rašyti pirmąją istoriją kartu su drauge, tačiau jos nebaigėme. Vėliau, būdama didelė serialų fanė (juokinga), parašiau pilną istoriją apie mafiją ir meilę. O šiuo metu rašau visiškai su serialais nesusijusią meilės istoriją, su kuria susigyvenau kaip reikalas.

Tai tiek būtų apie mane, nes žinau, kad jau pabodau čia su savo litanijomis. Jau kai užsivedu rašyti, tai ir prasideda pasaka be galo. Bet šį kartą palaikysiu liežuvį už dantų ir panaudosiu jį rašydama straipsnius.
Ačiū už Jūsų brangų sugaištą laiką skaitant šį aprašymą.
Tikiuosi gerai sutarsim!

- Jūsų Erika .
xoxo ;*

9 Komentarai

  1. Labas, Erika!

    Didžiulės tau sėkmės, tikiuosi susidraugausim. :) Nekantrauju pamatyti ką sugebi!

    AtsakytiPanaikinti
  2. Sveika, Vili!
    Dėkoju! Stengsiuosi Jūsų nenuvilti! ^^

    AtsakytiPanaikinti
  3. Sėkmės :) Tikiuosi greitai sulaukti tavo straipsnių.

    AtsakytiPanaikinti
  4. OO, Erikulee! :D Mane žinai :DD labuks :* sėkmėsss :))

    AtsakytiPanaikinti
  5. Iš tavo aprašymo susidariau nuomonę, kad tu esi žiauuuriai mielas žmogus, turintis didelę širdį :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. A' Ačiū :)) Pasistengsiu kuo greičiau parašyti ^^
    M' Oo, Monikule! Taip ir maniau, kad tu čia :D Liaba saule ;* Ačioks ;*

    AtsakytiPanaikinti
  7. E' Ačiū, mieloji :) Ko gero nesuklydai.. ^^

    AtsakytiPanaikinti
  8. Hey, Erika :)*

    P.S. Labai daug rašybos ir skyrybos klaidų ://

    AtsakytiPanaikinti
  9. Sveika :)
    pė.es. gali būt -.- atsiprašau labai :)

    AtsakytiPanaikinti