Diena su vlogeriais. Šarūnas (Traškutis)

Laba laba laba dienelė, patys brangiausi ir šauniausi skaitytojai! Tikiuosi jūs kaip ir aš pasislėpę nuo tiesioginių saulės spindulių, nes bent jau aš tiesiog permirkusi nuo karščio! :D Sekmadienio oras tikrai geras, bet kadangi nei futbolo, nei padoriai tinklinio žaisti tokiu oru nieks nesiruošia ir savo sveikata nerizikuoja, rašau jums savo rubriką, kurią tikiuosi vesiu kiekvieną sekmadienį - ''Diena su vlogeriais''. :) Pirmą kartą rašiau apie Eliną ir mano straipsnis susilaukė labai didelio populiarumo - apklausoje ''Ar tęsti šią rubriką'' iš 129 balsavusiųjų tik 15 atsakė ne, o visi likusieji 114 pageidavo rubrikos pratęsimo! Todėl šiandieną aš vėl čia ir vėl rašau jums straipsnį apie kitą, man patinkantį vlog'erį!


Šioje rubrikoje aš kalbu apie vieną gana paplitusią blog'ų formą - video blog'ai. Tai kone tas pats kaip blog'ai, tik viskas vyksta... video formatu! Vlogų metu jo autoriai kalba įvairiomis temomis, galbūt juokina arba linksmina žiūrovus... Šioje rubrikoje pristatau šiuo metu Lietuvoje jaunimo tarpe populiariausius ir žinoma, man labiausiai patinkančius video bloggerius, kurie tikrai turi ką pasakyti ir yra verti žiūrovų! Įkelsiu man labiausiai patinkančius jų video, trumpai pasakosiu apie juos, pasakysiu, kaip lengviausia susisiekti su tam tikras vlogeriais ir jei situacija leis - paimsiu interviu! Labai viliuosi, kad jums bus įdomu ir sudominsiu jus dar įdomesniais žmonėmis.

* * *


Šiandien sekmadienį jums noriu pagerinti supažindindama su Šarūnu. Sakiau, kad rašysiu apie TheEdviną, bet kol kas iš jo atsakymų į klausimėlius negavau, todėl šį sekmadienį kviečiu susipažinti su ne ką prastesniu vlogeriu. :)

Šarūnas - toks dešinėje esančio vaikino vardas. Tikiu, jog dauguma išgirdę pravardę ''Traškutis'' suprastumėte apie kokį Šarūną kalbu. :) Taip taip, tai tas pats nuoširdus, prikaustančio žvilgsnio savininkas, kuris turi be galo daug žiūrovų! Kodėl? Man kartais irgi kyla klausimas, bet ilgiau pagalvojusi suprantu, jog Šarūnas nėra eilinis vlog'eris, kuris tik kalba ir kalba. Jis moka prikaustyti prie ekrano ir priverčia žiūrėti visus jo vlogus iš eilės - bent jau mane, taip. Noriu pasiūlyti jums kelis man labiausiai patinkančius Traškučio video blog'us.

5 Faktai ''Apie Merginas ''




Bent jau man gana įdomus vlogas, kuriame Šarūnas tikrai tiksliai apsako penkis merginų faktus. Iš tiesų tikrai yra tokių, apie kokias Traškutis pasakoja šiame video. Puikiai praėjo tos kelios minutės ir net nepastebėjau, jog visą video žiūrėjau eilinį kartą labai įdėmiai. :)

Jaunasis Dainininkas!



Per šį video Šarūnas privertė nusišypsoti ne kartą ir ne du. :) Taiklūs komentarai video peržiūrą pavertė puikiu laiko praleidimu ir tikrai pakėlė nuotaiką.

Ką Galvoja Šunys?



Pirmiausia sudomino originali video idėja, nes tikrai niekad nežiūrėjau panašių video. Idėjos įgyvendinimas man taip pat patiko, tooooodėl spaudžiu didelį LIKE. :)

5 FAKTAI apie MOKYTOJUS !




Dar vienas video iš ''5 faktų'' serijos. Šitas video man taip pat gana patiko. Vienas minusas - tik iškišta galva. :) Bet protinga, įdomi kalba ištaiso visas klaidas.

Tokius keturis video išrinkau iš Traškučio archyvo. Kaip ir praėjusį kartą, keturi klausimėliai Šarūnai ir nuoširdūs jo atsakymai Jums.

1. Esi populiarus vlogeris. Kaip pritrauki tiek žiūrovų?
Na, manau pritraukiu orginalumu, nes bandau kaskart sugalvoti kazką naujo. Svarbiausia turinys, o ne viršelis. Tai galioja ir vloguose.

2. Juokingiausia/linksmiausia, o galbūt kaip tik rimčiausia situacija, kuri tau buvo nutikusi kuriant vlogus?
Hmm, suktas klausimas. Kaskart kuriant video būna kažkas juokingo - nusižvengimas, žodžio neištarimas ir panasūs dalykai. Juokingiausias galbūt buvo kai sukau vlogą gyvai transliuodamas jį savo fanams ( Vlogų žiūrėtojams).

3. Kiek laiko kuri video blogus ir kiek laiko vis dar žadi tai daryti?
Kuriu jau virš metų laiko. Net pats nejutau kai tai prabėgo. O kurti video manau dar teks gan ilgai. Gal truputį tik kvalifikuosiuosi ties trumpametražiais video, bet vlogų taipogi nemanau mesti.

4. Ką patartum tiems, kurie labai nori, bet dvejoja, nepasiryžta dėl vlogų kūrimo?
Ką patarčiau? Tiesiog atsisėsti, gerai pagalvoti kaip jie nori save išreikšti, nes ne visiems prieš kamerą pavyksta išreikšti save. Galima ir piešti, ir muziką kurt ir t.t Reikia gerai apgalvoti ką gali parodyti ir ar tai bus įdomu, nes dauguma naujų vlogeriu tiesiog įmeta, pamato daugiau kritikos ir baigia.

Labai ačiū Šarūnui už nuoširdžius ir draugiškus atsakymus. Iš tikrųjų Šarūną reguliariai (visus naujus video) pradėjau žiūrėti visai neseniai ir labai juo susidomėjau. Tapau jo fane ir siūlau visiems nedvejoti ir prisijungti prie žmonių, kurie mėgsta Šarą. :)

Šarūną galite rasti :
Youtube KANALAS - http://www.youtube.com/user/traskutys
Facebook fanų puslapis - http://www.facebook.com/traskutysvlog
Lietuvos video kūrėjai - http://www.facebook.com/LTvideo

Taip ir baigiu savo straipsnelį apie Šarūną. Dar kartą kviečiu visus prenumeruoti jį, nes vaikinas tikrai žiiiino ką kalba ir moka sudominti! O dabar keliauju kaip nors įdomiai (... hm..) užbaigti sekmadienį. Tikiuosi rašytojos pasispaus, nes aš vis dar jas stebiu - gegužė baigiasi, man atrodo, kažkam baigsis ir rašymas. :) Kam reikia tas suprato. :)

Ačiū už sugaištą laiką.
Myliu, bučiuoju.

16 Komentarai

  1. Nežiūriu aš vlog'ų, bet jei yra žiūrinčių tai manau jiems aktualu, ir straipsnyje daug naudingos informacijos ir įdomių faktų. :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Anonime - kas? Ką keisti?

    A. :) - taip, bet galbūt kas nors netgi skaitydamas tokias rubrikėles ir susidomėtų. :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Padaryk apie Emigrantus uk arba TomasPublic :)))

    AtsakytiPanaikinti
  4. Anonime - oo, apie tavo minėtuosius nesu girdėjusi. :) Kada nors būtinai!

    AtsakytiPanaikinti
  5. Rile - labai smagu. :)

    Aqilė - yes! :D Laaabai fainas, smagus toks. :P

    AtsakytiPanaikinti
  6. Vilija- rubrika nepatinka ir tiek. Nieko nepakeisi.

    AtsakytiPanaikinti
  7. Nu fainai. Bet manau butu geriau jei kalbetum ne tik apie vlogerius kurie yra LVK ir LT vlogeriu nariai. Manau butu idomiau jei pasiknisus po youtube atrastum kitu vlogeriu kurie galbut irgi verti sio straipsnio. :) Ka manai?

    AtsakytiPanaikinti
  8. TasPats - būtent todėl pradžioje ir nepradėjau rašyti apie Remigijų ar WhyOrWho, kurie tikrai visiems puikiai žinomi. Aš žinau, kad jei ši rubrika patiks ir toliau, tikrai ieškosiu, žiūrėsiu ir bendrausiu su tais, kurie galbūt nėra labai populiarūs, bet kaip tu sakai, verti šio straipsnio. Visgi jei turit kokių pasiūlymų - visada lauksiu. :)

    AtsakytiPanaikinti
  9. Patiko, bet šį kartą kažkaip prasčiau gavosi mano manymų :D

    AtsakytiPanaikinti
  10. Geriausias lt vlogeris mano nuomone yra remigijus (the reksnys) su savo "i'm da ganjaman" :D
    o šitas čiūvas man kažko nelabai. nea. mažai veiksmo, daug nepasitenkinimo KAŽKUO. ir daug raukšlių ant veido.

    AtsakytiPanaikinti
  11. Patiko, patinka man šitas vlog`eris :)
    Norėčiau paskaityti apie Sigitą. ;)

    AtsakytiPanaikinti