CLOSER TO... YOU.



Visų pirma, sveikos mielosios(dar kartą)! Tai pirmasis mano įrašas ir nuoširdžiai tikiuosi kad jis paliks jūsų pasąmonėje bent menkutį pėdsaką. Praėjo gal keletas mėnesių, prieš man išgirstant šviežią Selenos Gomez dainą „Hit the Lights“.Prisipažinsiu, niekada nebuvau jos fane, anaiptol laikiau ją visiškain etalentinga, balso neturinčia ir eiline „Disney“ sukurta žvaigždute prasimušusią į plačiuosius populiarumo vandenis pinigų ar išvaizdos dėka, kaip ten bebūtų, šiandien kalbėsiu ne apie ją, o apie dainos turiny ir kaip jis įkvėpė mane parašyti jums kažką tokio, ką rasite apačioje.

Kiekvienas žmogus savo viduje saugo tūkstančius svajonių, lyg mes turėtume kažkokius minčių stalčiukus, kuriuose užkoduotos slapčiausios svajonės ir troškimai, tačiau deja, kai kurie mūsų nė nejudame jų link, nei nežymiai nebandome išjudinti svajonių pildymosi iš „nulinės“ padėties. Šiandien pagalvojau, kad tai visiškasabsurdas. Visiškas! O žinote kodėl? Tai labai paprasta- mes jaunos, veržlios, visas gyvenimas mums prieš akis, tačiau ką darome mes? Bijome pasakyti klasės „kietuoliui“ kad jismums patinka, nes: A) galime būti viešai išjuoktos arba atstumtos, B) Likti įskaudintos, sudaužytomis širdimis, o štai trečiojo C) Tapti laimingomis, dažniausiai nepaisome,nes... bijome bandyti. Taip pat bijome atsiprašyti senai įskaudintos draugės,užkalbinti įdomų asmenį gatvėje, pradėti dainuoti ar išmokti kažko naujo,kažko, kas galėtų pakeisti mūsų gyvenimą. Dažniausiai mes užgriozdiname savo galvą mintimis, kas bus po to, tačiau iš tiesų, realiai pamąsčius, vien svajonės siekimas, ėjimas jos link- yra tikroji laimė. Ar kada patyrėte tą jausmą, kaip palengvėja kai pagaliau išdrįsti parašyti tau patinkančiam asmeniui ir jis tau atsako? Ar patyrėte tą lengvumo pojūtį, kai nulipus nuo scenos širdis makaluojasi, o rankas virpa dėl adrenalino... dėl ekstazės, kuri pačiumpa mus, kažką pabandžius? Ar išvis bandėte padaryti kažką beprotiško? Kažką, kas naktimis neduoda ramybės? Įkyriai lenda jums galvon vos užmerkiate akis ir panyrate į tą tamsą, tačiau rytą atsikėlus, tik atsidūstate ir nukeliate tą svajonę vis tolyn? Pavasaris- nuostabus laikas pagaliaužengti svajonių link! Na ir kas, kad nepatinki tam vaikinui ir jis tave atstums? Gyvenimas eina, o žaizdos gyja. Na ir kas kad draugė lieps tau eiti iš kur atėjus? Na ir kas kad tas asmuo, pasirodys netoks, kokiu jį laikei? Tu bent jau pabandei, o tavo galvoje nebeknibžda klausimai ir hipotezės. Na ir kas, kad teks sunkiai dirbti? praleisti daug laiko "veltui"? tačiau galbūt pagaliau mokėsi groti gitara, dainuoti, galbūt patobulėsi rašymo srityje,būsi perskaičiusi daugybę knygų, už uždirbtus pinigus pagaliau nusipirksi išsvajotą fotoaparatą ir apdovanosi save bei draugus gražiausiomisfotosesijomis. Pavasaris taip pat puikus metas įveikti baimes, pvz.: bijai žmonių,didelių renginių, susibūrimų, naujų pažinčių? Užsirašyk į stovyklą, naują būrelį, šokių pamokas! Surasi bendraminčių, išmoksi bendrauti, įgysi patirties ir įveiksi baimę. Bijai savarankiško gyvenimo kuris tavęs laukia? Mėnesiui išsikelk pas tetą į atokiausią Lietuvos ar net užsienio kampelį. Ten aplink tave nešokinės mama,išmoksi pasirūpinti savimi, planuoti laiką ir t.t Klausiate koks dainos ryšyssu šiuo tekstu? Joje kalbama apie neišnaudotas galimybes, apie netikėjimą savimi ir kvailą baimę bandyti. Mes neturime ieškoti dingsties keisti tos baimės kuri glūdi mūmyse, mes privalom išnaudoti galimybes, kurias gyvenimas gal būt siuntė pirmą ir paskutinį kartą. Tai beprotiška nesąmonė neišnaudoti savo galimybių, tiesa? Na ir kas...jeigu?

Ogi nieko! Tik nebijok bandyti,rizikuoti, nebijok to, kas laukia vėliau, siek, ugdykis, mokykis, daryk! Aš skatinu jus kurti,tobulėti, bandyti, skatinu siekti visko, kas veda jus link laimės! Aš netgi galiu duoti jums pažadą, kad šią vasarą/pavasarį išdrįsiu pradėti bėgioti, maitintis sveikai, dainuoti,išdrįsiu padaryti kažką beprotiško, įveiksiu didelių susibūrimų baimę.:D O ką galite pažadėti sau jūs? Rašykit komentaruose, man laabai įdomu! Gal būt kartu mes per centimetrą imsime artintis pačių savęs link, gal atrasim gyvenimo laimę, išnarpliosim senus klaustukus, gal? Šis mano skyrelis "Closer to... YOU"- skirtas būtent tam! Savęs ieškojimui, tobulinimui ir t.t. Pabandysiu rašyti jums motyvuotus straipsnius apie savęs pažinimą ir tobulinimą. Beto, jeigu norite susisiekti su manimi, pabendrauti, apačioje visos susisiekimo priemonės ir... lauksiu jūsų laiškų, atsiliepimų, komentarų. Iki greito!

skype- vitalytexx

facebook- vitalija stonkutė

- vii.

18 Komentarai

  1. Skaičiau šį Tavo straipsnelį ir man atrodė, kad perskaitei mano mintis. :D tikrai. Išties, bijau daryti tai, kas suteiktų man laimės. Vienas iš tokių dalykų yra tai, kad bijau prisipažinti vaikinui savo simpatiją. Kodėl? Jau minėjai: bijau būt išjuokta. Galbūt todėl, kad klasėje mokausi vos ne geriausiai, o tai reiškia, kad negaliu galvoti apie nieką kitą, kaip tik apie knygas, mokslus ir pan., bet jau treti metai kalu klasiokams į galvą, kad prie pamokų praleidžiu 15-20min. Deja, jie tuo patikėti nesugeba, laiko mane "moksliuke", o jeigu suklystu lieku sumaišyta su žemėmis.
    Aš bijau bandyti, bijau būti kitokia. Nors ir esu originali, nenoriu ir nežadu būti pilkos masės dalimi, bet... Bijau. Bijau tokių dalykų kaip pažeminimas arba smerkiantys pažįstamų žvilgsniai. Aš bandau. Stengiuosi iš gyvenimo imti viską, kas geriausia. Bet vis dėlto bijau suklysti. Labai.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Žinai... skaitau ir sėdžiu su tokia velniškai plačia šypsena, nes kažkas nepabijojo man papasakoti savo istorijos, kažką tikrai palietė mano pasakyti žodžiai ir žinai, man atrodo kad šitas straipsnelis man tikrai atsipirko. Vien todėl nes sulaukiau tokio komentaro! Taigi, visų pirma, dėl vaikino- pas mane tapati situacija. Ir galiu duot patarimą, kuris bent jau man labai atsipirko. Jeigu esi pasiruošusi bet kokiam jo atsakui- pasakyk, jeigu bijai ir dvejoji- geriau tylėk ir palauk tinkamos minutės.:)Geriausia svarbius žodžius pasakyti į akis ir tinkamui laikant esant.
    Tavo originalumas- tavo stiprybė, galiu šimtą kartų sakyt kad tai atsipirks ateityje ir džiaukis, kad sugebi kažką daryti geriau nei kiti- šiaip ar taip, tokios kalbos tik reiškia pavydą. Linkiu stiprybės ir nebijojimo, pasitikėjimo savimi. Bent jau man atrodo kad esi tikrai stipri, tik gal būt neįžvelgi to savyje. Beto, siūlau parašyti man asmeniškai- gal rasim kitų problemų sprendimo būtų, taip pat raginu rašyt mūsų mažąjai psichologei Girmantei, ji taip pat tau padėtų. :) Dėl pažįstamų ir kitų nuomonės reikia jaudintis mažiausiai, nes jeigu ką ir verta laimėti- tai tik draugų juoką ir meilę. Tai kad jie apie tave kalba, negali ir neturi įtakos tavo gyvenimui. Gyvenk savo gyvenimą ir ignoruok bet kokį jų kišimąsi į tavo originalų pasaulį. Sėkmės, Anonime!

    AtsakytiPanaikinti
  3. Taip, stiprybės aš turiu.
    Dėl kitų nuomonės jaudinuosi mažiausiai: man rūpi tik labai artimų žmonių nuomonės, nes, kaip yra sakoma: tie kurie kalba Tau už nugaros visuomet ten ir liks.
    Dėl vaikino: aš nesiruošiu Jam nieko nesakyti. Galbūt todėl, kad Jis yra mano klasiokas ir tikriausiai dar ne vienerius metus teks su Juo sėdėti vienoje klasėje. Ir tikrai nenoriu jausti, kaip kiekvieną dieną Jo žvilgsnis degina mano nugarą.
    Visgi, kažkam išpasakojau savo problemas ir man palengvėjo. Nors ir turiu mega geriausią draugę, kuri žino visas (na, beveik visas) mano paslaptis, bet svetimas žmogus tai visai kas kita.
    Labai ačiū Tau, kad Tavo straipsnelis privertė mane išlieti savo mintis. Ne visas, bet bent jau daugelį. :)
    Sėkmės Tau kūryboje.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Teisinga mintis ir teisingas požiūris! Džiaigiuosi už tave ir raginu visada mąstyti taip pozityviai, kaip mąstai dabar. Dėl to žvilgsnio, kuris degintų nugarą: jeigu kartais rimtai pamąstysi, kad jis turėtų žinoti tavo jausmus, atmink kad vaikinai visai kitokie nei mes. Jie nesureikšmina viso to meilės proceso, nekelia jos į padanges, taigi lengvai pamirštų tavo žodžius. Bet... manau kad priimsi šį sprendimą pati. Nėra už ką ir tikiuosi kad skaitysi ir kitus mano straipsnius.:)

    AtsakytiPanaikinti
  5. taip taip taip. Tavųjų straipsnių jokiu būdu nepraleisiu. Ir, žinai, žodį "įsipareigojimas" vaikinai naudoja tik kalbėdami apie mėgstamą futbolo/krepšinio (ar kokio kito sporto) komandą. :D

    AtsakytiPanaikinti
  6. xi xi, taikliai!:D išvis, jie viską priima kur kas... silpniau nei mes. jeigu apie vieną dalyką mes ilgai galvojam, svarstom- jie 'įtemptai' mąsto pirmas 15 minučių.;D

    AtsakytiPanaikinti
  7. Nerealiai patiko.. aš irgi daug ko bijau.. Bijau, kad ir atrodyti kitaip vien dėl to, kad kiti gali pasijuokt. Bijau išbandyti ką galiu.. Ir sutinku su anonime dėl "moksliuko pravardės".. Visi mano, kad jei gerai mokausi, tai esu moksliukė ir, kad prie pamokų praleidžiu valandų valandas.. nors taip nėra.

    AtsakytiPanaikinti
  8. Labai teisingai mąstai, V, labai. Sudominai iki tiek, kad net skaitydama kramčiausi nagus. :) Palietei mano širdį.

    AtsakytiPanaikinti
  9. Labai dėkoju komentatorėms. Malonu girdėt kad kažką užkabino! širdelę glosto galima sakyt.:)
    tai va, o tau M` patariu paskaitinėt mano viršutinįjį komentarą anonimei, gal būt pravers, o jeigu ne, tai savo patarimais ir šiaip viskuo galėsiu padėt asmeniškai!:)

    AtsakytiPanaikinti
  10. Nu ką žinau.. aš taip trumpai išsireikšiu.. nu tai... šaunuolė. :D

    AtsakytiPanaikinti
  11. Pritariu Monikai :) Mane irgi vadina moksliuke, nes gerai mokausi, bet iš tikrųjų taip nėra :) O straipsnis tai super, turtingas žodynas, sudominantis turinys, ko dar gali trūkt? :)

    AtsakytiPanaikinti
  12. Labai lengva pasakyti, o visai kita padaryti ;)

    AtsakytiPanaikinti
  13. Neblogai, neblogai, Tikrai sudominai, aš manau, jog kiekvienas iš mūsų kažko bijo.. Vieni stipriau kiti ne taip stipriai, bet bijo. Kažkaip labai užkabino tavo straipsnis, nes pati ir daug ko bijau, tai man galima sakyti, jog padėjo tavo straipsnis, padėjo. Padėjo suprasti, jog nereikia bijo, reikia siekti savo tikslo, savo svajonių, ir tada būsi laiminga ir savimi pasitikinti, labiau nei visada. :)

    AtsakytiPanaikinti
  14. Evelyn` labai ačiū.:)
    Anonime` na taip, bet kai užsibrėži tikslą, lengviau jo siekti.:>

    AtsakytiPanaikinti
  15. Vienintelis žodis: Wow. Nuostabu, kad yra tokių žmonių, kurie rašo tokius straipsnius. Net žodžiai normaliai nesiriša. Bet man Tavo straipsnis pasirodė TOBULAS.

    AtsakytiPanaikinti
  16. o dieve, tik dabar radau tavo komentarą. dėl tokių komentarų verta grįšti čia. ačiū.:)

    AtsakytiPanaikinti