''Apranga pagal Viliją!'' - į gamtą ir mokykla.

Labutis! Atskrendu pas jus su ''Apranga pagal Viliją!'' ir vėl vykdau jūsų užsakymus, bet pažadu, jog greitu laiku tikrai parašysiu normalų straipsnį, o ne tik kursiu derinukus. :) Vis gi labai smagu šiandieną užėjus į blog'ą rasti gana daug naujienų, bet iš dalies liūdna, jog rašo tik tos pačios, o kitos sau ramiai leidžia laiką... Su Monika jau kalbamės ir birželio pradžioje priimsim naujas, pajėgias, aktyvias rašytojas, o iš senųjų tikrai kelias pašalinsime - vien dėl vietos sėdėti čia nereikia. O dabar pamirškim blogas mintis ir apžiūrėkim mano kurtus derinukus- gal kuris nors jums pagelbės?


Į GAMTĄ

Į gamtą TD BLOGUI



Penkiolikmetė Brigita klausia mano patarimo - kaip rengtis keliaujant į gamtą? Bent jau man išgirdus žodį ''gamta'' prieš akis iškyla gražūs vaizdiniai - šiluma, saulė, gera kompanija, linksmybės... Mano derinys paprastas. Paprasti džinsiniai (ieškojau paprastų, bet tokių, kokių reikėjo neradau) mėlyni šortukai ir daili, laisva palaidinė - tu pasiruošusi kelionei į gamtą! Akiniai nuo saulės, patogūs batai (vėl gi ne tokie, kokių norėjau) ir žinoma - kuprinė! Kur jau kur, bet žaliosiose platybėse galėsite veikti bet ką, todėl reikia nepamiršti apsirengti patogiai ir įsidėti būtiniausius daiktus - pledą, galbūt kamuolį ar kažkiek maisto... O svarbiausia - maudymuką. Ką gali žinoti, gal kur nors rasite padorų, šiltą vandenėlį? Įsimesk ir gerą nuotaiką, daug juoko - jo tikrai prireiks! :)

Į MOKYKLĄ

Į mokyklą TD BLOGUI

Vien išgirdus žodį ''mokykla'' daugumą mūsų nukrečia šiurpas. Viso labo liko tik savaitė, kuomet kelsimės anksti ir keliausime į mokyklą, bet Rugilė ir Eglė, trylikametės mergaitės mąsto, kaip apsirengti einant į mokslo pastatą. Na, šia tema tikrai nesiruošiau kažko įmantraus kurti, nes visos suprantame, jog mokykla nėra tinkamiausia vieta eksperimentuoti su per daug atvirais, trumpais, galbūt net gi ryškiais (jei yra uniformos) drabužiais. Bet to daryti ir nereikia! Užtenka tik kiekvieną rytą šiek tiek įnešti aprangoje naujovės! Jei niekada nemėgai sijonų - kodėl neišsirinkus madingų džinsų, ar galų gale kelnių? Jei visada avi senus sportbačius, galbūt laikas išbandyti batelius, aukštakulnius, batus ant platformos? Galų gale jei į mokyklą keliauji su kuprine, kitą rytą eik su talpia rankine! Keisk, bandyk, žiūrėk - viskas paprasta. O mano derinyje ir atsispindi visas paprastumas - džinsai, jaukus džemperis, kedai, rankinė ir... blakstienų tušas. Mano manymu, persistengti nereikėtų, bet pailgintos blakstienos gali tapti tavo kozeriu. :)

* * *

Tokius užsakymus turėjau šiandien, be proto noriu sužinoti kuris iš šių dviejų paprastų derinukų jums 'prilipo' labiau.




Bent jau man smagu kurti derinius tokiomis temomis. Kadangi nesu žinovė, kuriu taip, kaip man gražu, bet palieku teisę kritikai - svarbiausia nepamirškim tolerancijos. :) Na, o kitą dieną savo pagalbos ranką ištiesiu Rugilei (kitai) ir Justinai.

Primenu, jog į rubriką ''Aprangą pagal Viliją!'' galite registruotis visada - nesvarbu, ar jau dalyvavote - svarbu, kad tema būtų kita. Tiesiog parašykite komentaruose savo vardą, prisiminkite į kurią vietą eidamos ilgiausiai galvojate ką apsirengti ir bandysiu jums pagelbėti! O temų gali būti bet kokių - nuo paplūdimio iki vakarėlio. Žinoma, pasistenkite būti originalios, nes kai kurios temos jau kartojasi.


Ačiū už sugaištą laiką,











P.S. Jau rytoj išvysite šiek tiek rimtesnį mano darbą - jei niekas nepasikeis, ruošiuosi padaryti eurovizijos apžvalgą - aptarsiu visus finalo numerius. O Eurovizijos finalą galite stebėti per LTV 22.00. Lietuvos atstovas Donatas Montvydas dainuoja 4 numeriu. Dabar lekiu į koncertą, o tada - namo. Prie televizoriaus. Nežinau kaip jūs, bet aš tikiu Donatu. Kad ir kurią vietą jis užims - man negėda, kad esu lietuvė.

6 Komentarai

  1. O man šie deriniai kažkodėl nepatiko. Labai lėkšti ir daryti tarsi tingint.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Į nokyklą, derinys man nelabai prilipo, bet į gamtą, patiko :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Anonime - greičiau ne tingint, o skubant. :) Ačiū už nuomonę.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Man abudu deriniai patiko tai mano stilius :)

    AtsakytiPanaikinti