Administratorės Vilijos laiškiukas skaitytojams nr. 3

Čia ir vėl aš, šį kart - su didele užduotimi jums, skaitytojai. ''Teenage Dreams'' įkūriau gegužės 7-ąją dieną. Šiuo metu yra jau daugiau nei trys savaitės, kuomet aš užmiegu ir atsikeliu su dviejų žodžių junginiu galvoje. Labai stengiuosi daryti viską, kad ''Teenage Dreams'' taptų visų skaitytojų ir rašytojų namais. Kaip man sekasi - vertinti tik jums. O vertinimo norėčiau sulaukti labai labai, todėl apačioje jūsų laukia gana trumpa, o galbūt atvirkščiai - ilga ir sunki apklausėlė. ANONIMIŠKA. Jeigu tik galite, atsakykite kuo nuoširdžiau, kritiškiau, argumentačiau (yra toks žodis???) į visus klausimus. Tik su jūsų dėka aš galėsiu tobulėti. O tobulėti tikrai noriu. :)



Ačiū už atsakymus, draugai!

11 Komentarai

  1. Nerodo man tos apklausos... :/

    AtsakytiPanaikinti
  2. Reikia palaukti kol pakraus. :) Nepasikrauna? :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. nesupratau šios apkalusos esmės. Atrodo kad puslapio įkūrėja nieko aplinkuj nemato, tik save. Jei jau jūs visi esate kolektyvas, tai siųlau ir apklausas rengti tokias, kurios padėtų ir kitiems, ko jiems trūksta ir ką reikėtų keisti. Ne tu viena, Vilija, esi šiame puslapyje, tad ši apklausa iš ties mane nustebino, kai pamačiau, kad viskas tik apie tave.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Anonimiškas - va va. Aš irgi atsakydama į apklausos klausimus tai akcentavau.

    AtsakytiPanaikinti
  5. Visvien man nepakrovė. :/

    AtsakytiPanaikinti
  6. Anonimai - nes ši apklausa konkrečiai tobulėti man. :) Kartais rengiam apklausas, kuriose klausiam apie blog'ą, foną ir panašiai. O šį kart norėjau sužinoti jūsų nuomonę apie konkrečiai mane. Tokią apklausą gali pasidaryti kiekviena rašytoja - žinoma, jeigu jai įdomu skaitytojų nuomonė. :)

    AtsakytiPanaikinti
  7. Bet juk TU esi pagrindinė administratorė ir TU turi galvoti ne vien apie save, bet ir apie patį blog'ą, jo skaitytojus, jų norus. TU esi atsakinga, kad blog'e būtų gera. Deja, mano atžvilgiu taip nebėra.

    AtsakytiPanaikinti
  8. Visiškai pritariu paskutiniam anonimui...

    AtsakytiPanaikinti
  9. Užpildžiau.
    P.S tikrai labai trumpa :D

    AtsakytiPanaikinti
  10. Anonime - administratorės yra dvi, ne aš viena. :)

    AtsakytiPanaikinti
  11. Hi there, I enjoy reading all of your article. I like to write a little comment to
    support you.

    Also visit my weeb site iron force cheats

    AtsakytiPanaikinti